אביתר נורה והושלך לבור סמוך לרמת השרון

הותר לפרסום: הנרצח הוא תושב בני ברק בן 19 • על פי ההערכה: הרצח בוצע על רקע סכסוך בעולם התחתון • הקורבן מוכר למשטרה • הגופה אותרה עם סימני ירי

זירת מציאת גופתו של אביתר אזרזר // צילום: עמי שומן, דוברות המשטרה

תעלומת הגופה שאותרה סמוך לבית הקברות ברמת השרון: המשטרה התירה לפרסום הערב (שבת) כי הקורבן הוא אביתר אזרזר, בן 19 מבני ברק, אשר עקבותיו נעלמו לפני כשלושה שבועות. מדובר בצעיר המוכר למשטרה בעיקר מעבירות אלימות. 

ההערכה היא שאזרזר נרצח על רקע סכסוך בעולם עם גורמים עבריינים. בית המשפט הוציא לבקשת המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה וזהות חשודים ברצח. החקירה הועברה ליחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב.

כזכור, אתמול אותרה גופה בשטח חקלאי, לא הרחק מבית העלמין של רמת השרון בצומת מורשה, ועליה סימני ירי. הגופה נמצאה כשהיא מוטלת בתוך בור. 

רוכב טרקטורון, שיצא לרכיבת שטח, הוא זה שמצא את הגופה והזעיק למקום את המשטרה וכוחות ההצלה. למקום הוזעק אמבולנס של מד"א, אך לאנשי הצוות לא נותר אלא לקבוע מוות. 

פראמדיק מד"א אייל דרורי וחובש בכיר במד"א סאמר מחמיד סיפרו: "כשהגענו למקום, בשטח פתוח סמוך לפרדסים ראינו גבר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום". 

כוחות גדולים של משטרת מרחב ירקון במחוז תל אביב הגיעו למקום ופתחו בחקירה. מעבדה לזיהוי פלילי הוזעקה למקום כדי לאסוף ראיות. 

מפקד תחנת גלילות, סגן-ניצב יצחק מנשי, אמר בזירת האירוע: "בסמוך לשעה שלוש התקבל דיווח על מציאת גופה בשטחים חקלאיים ברמת השרון. צוותי משטרה שהגיעו למקום זיהו גופה עם סימני אלימות עליה. הרקע הוא ככל הנראה פלילי אך כל הכיוונים נבדקים". 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר