קלינגר: "לא סירבתי ללחוץ את ידו של ספירובסקי"

מאמן הפועל ת"א התייחס לתקרית עם הקשר: "לא משנה לי אם הוא נכנס במחצית, זה מסר לכולם" • דראפיץ': "מותר לנו לחגוג"

צילום: אלן שיבר // ערב עגום לאדומים

בהפועל תל אביב מסכמים ערב לא פשוט אחרי התבוסה 4:0 לנתניה, שבמהלכה נרשמה תקרית בין קלינגר לספירובסקי, שעלה כמחליף במחצית והוחלף. בצד השני חוגגים ניצחון: "הסבלנות של הבעלים השתלמה".

קלינגר. "נראינו גרוע מאוד" // צילום: אלן שיבר

 

המאמן המפסיד סיכם את האירוע עם הקשר: "זה לא נכון שסירבתי ללחוץ את ידו. חשבתי שנימנע מאי נעימות כזו או אחרת אז אמרתי לו שנדבר על זה אחר כך. אני הייתי שחקן וכשעליתי למגרש, נתתי את הלב והנשמה לאלפי האוהדים ששילמו לראות אותי. מי שנכנס אני רוצה שיעלה ויעזור לקבוצה וכשזה לא קורה, לא משנה לי אם הוא נכנס במחצית או לפני דקה. זה מסר לכולם. נרפות וחוסר אכפתיות אלו דברים שאני לא מכיר".

עוד הוסיף קלינגר: "זה לא משנה עכשיו לנתח שיטה ומערך ודברים כאלה. בכדורגל צריך להיות נחוש, להיות ראשון לכל כדור, לשחק עם תשוקה. כשאין לך את הדברים האלה, אין לך שום סיכוי לנצח. זה נראה גרוע מאוד, אין איך לברוח מזה".

שחקני נתניה חוגגים עם האוהדים. "מותר לנו לחגוג" // צילום: אלן שיבר

בצד המנצח היו מרוצים מאוד. אחרי המשחק דראפיץ' אמר: "אנחנו הגענו לליגה מאז רעננה. זה 13 נקודות מחמישה משחקים וזה מה שרצינו. לבעלים שלנו הייתה סבלנות וקיבלנו ממנו קרדיט וידענו שאנחנו יכולים לסדר את הדברים. כל הכבוד לחבר'ה".

המאמן התייחס להכנה של קבוצתו: "דיברנו על המשחק כי אתמול היו תוצאות משוגעות. ידענו שאנחנו יכולים לנצח היום כדי לקפוץ מדרגה. היום עשינו את זה. סבלנו הרבה ולא חייכנו הרבה העונה. גם הקהל הנפלא שלנו תמך בנו כל הזמן והרגיש היום רגע נהדר. כן, חגגנו, זה מותר לנו".

דראפיץ'. "לא חייכנו הרבה העונה" // צילום: אלן שיבר

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר