סוף סוף: איירון מיידן מגיעים לישראל

עכשיו זה רשמי: הלהקה האגדית תופיע בתל אביב בהרכבה האלמותי • את ההופעה תפתח להקת המטאל הישראלית אורפנד לנד

צילום: John McMurtie // סוף סוף מגיעים. איירון מיידן

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום": להקת הרוק־מטאל האגדית איירון מיידן תופיע בתל אביב לראשונה בהרכב האלמותי שלה, יחד עם הסולן המיתולוגי ברוס דיקינסון. ההופעה תתקיים באצטדיון בלומפילד המחודש ב-30 במאי 2020 ותחנוך אותו כהופעה הראשונה שנערכת במקום. 

• הוא משלנו: אלברט של אסי קיבל אזרחות ישראלית

• בהשראת מדי צה"ל: הלוק המחאתי של נועה קירל

חברת ההפקות לייב ניישן ישראל יחד עם שוקי וייס, מביאים לארץ את להקת הענק לאחר כמעט 40 שנה של ציפייה שהלהקה תגיע בהרכבה הנוכחי לישראל, עוד מהימים שדיקינסון הצטרף אליה בתחילת שנות ה־80. מסע ההופעות הנוכחי של הלהקה, "Legacy of the Beast", נחשב לאחד המרשימים והמושקעים שלה בכל הזמנים וזוכה לביקורות נלהבות ביותר ממבקרים מסביב לעולם.

איירון מיידן מגיעים לישראל

המופע מביא עימו להיטים מכל התקופות שבהן הלהקה היתה פעילה, וקיבל את שמו לאחר סדרת הקומיקסים ואפליקציית המובייל של הלהקה, שנושאים אותו השם. ההופעה בישראל צפויה להיות מרשימה ותיאטרלית הרבה יותר מהופעת רוק או מטאל סטנדרטית, ותהיה המשך ישיר של הפקות הענק בסיבוב ההופעות הנוכחי בחו"ל. היא תשלב פירוטכניקה מאסיבית, תפאורה משתנה, מיצגי ענק - כולל דגם עצום של מטוס ספיטפייר, מודל ענק של איקרוס מהמיתולוגיה היוונית, רובים, חרבות, להביורים וגרסאות שונות של קמע הלהקה - אדי.

איירון מיידן הופיעו בישראל ב־1995, בתקופה שבה ברוס דיקינסון הסולן עזב את הלהקה, וחברי ההרכב הגיעו לשלוש הופעות קטנות בארץ עם הסולן בלייז ביילי. אותו הזמן נחשב לתקופת שפל מבחינת הלהקה. כיום הם עומדים להגיע לישראל בשיאם עם הופעה בסדר גודל עולמי, שכבר כונתה במגזינים נחשבים "שיעור מהמאסטרים על איך לעשות הופעה" ו"שיא האסקפיזם של ההבי מטאל".

את ההופעה בישראל תפתח להקת המטאל הישראלית המצליחה אורפנד לנד, שכבשה במות מסביב לעולם ועשתה לעצמה שם גם בעולם הערבי, בעקבות שימוש במוטיביים אוריינטליים בתמהיל הרוק הכבד שלה. אורפנד לנד הפגינו את חיבתם הגדולה ללהקת-העל האנגלית הזו לפני כמה שנים, כשהעלו מופע שבו ניגנו את אלבומם של איירון מיידן "Seventh Son of a Seventh Son" מתחילתו ועד סופו. 

מכירת הכרטיסים נפתחת היום (חמישי) בשעה 08:00. מחיר כרטיס יחל ב־290 שקלים, בהתאם למקום הנבחר באצטדיון.

• הדרת נשים או כפייה חילונית? אנחנו שאלנו, אתם עניתם

• כל התרבות, הרכילות והבידור - עכשיו באינסטגרם!

• החיים החדשים של נטע ברזילי

• הביצוע המפתיע של "פאוץ'"

• צביקה פיק, החשבון שלך מעוקל

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר