פסיכולוג ילדים חשוד בעבירות מין בקטינים

במשטרה חושדים כי הפסיכולוג פגע מינית בילדים בני 15-8 • בחלק מהמקרים עבירות המין התרחשו לפני למעלה מ-15 שנים • הקורבנות, שהיו ילדים ונערים בעת ביצוע העבירות, התלוננו לאחרונה במשטרה

צילום אילוסטרציה: istock

משטרת ישראל עצרה פסיכולוג ותיק מהצפון, שעובד עם אוכלוסיות ילדים ונוער קרוב ל-20 שנים, בחשד שביצע עבירות מין בקטינים. החשוד אותר, נעצר והיום (שישי) האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו בשלושה ימים. 

 

במשטרה חושדים כי פגע מינית בילדים בני 15-8. בחלק מהמקרים עבירות המין התרחשו לפני למעלה מ-15 שנים. הקורבנות, שהיו ילדים ונערים בעת ביצוע העבירות, התלוננו לאחרונה במשטרה.

על פי התלונות, המעשים החלו בשנות ה-90. באחד המקרים הקשר בין המתלונן, כיום בגיל 30, לבין הפסיכולוג, נמשך לאורך השנים - ורק לפני כארבע שנים נותק הקשר ביניהם. לטענת הקורבן, במהלך תקיפתו התקיים מגע מיני מלא עם הפסיכולוג, החשוד בביצוע מעשי סדום ומעשה מגונה בילדים.

בחקירתו טען הפסיכולוג כי הייתה בינו לבין המתלונן "סקרנות מינית בדרגה נמוכה". 

פורום ארגוני הפסיכולוגיה הציבורית בישראל פרסם תגובה למעצר: "אנו מבקשים להוקיע ולהביע שאט נפש. אם יתגלה כי החשדות, לכאורה, נכונים, מבקש הפורום לחזק את ידי המתלוננים, מתוך הכרה של הקושי הרב הכרוך בעצם הגשת תלונה. 

 

"הפורום מבקש להבהיר באופן חד משמעי כי כל קיום קשר מיני עם מטופל, בהווה או בעבר, או אלו הקרובים אליו, מהווה עבירה אתית ראשונה במעלה. בקשר טיפול קיימים יחסי מרות ותלות, ופריצת הגבול ע"י קיום יחסי מין עלולה להסב נזק נפשי חמור למטופל". 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר