הבושם המושלם של ריהאנה מגיע לארץ

בשמי היוקרה, בהם משתמשת הכוכבת, מבית PARIS Kilian מגיעים לישראל וימכרו בדיוטי פרי ובמספר בוטיקים ברחבי הארץ

צילום: AFP // הריח הטוב של הכוכבת מגיע לישראל

סדרת הבשמים שריהאנה משתמשת בה מגיעה לארץ. מדובר בסדרת הבשמים בקטגוריית בשמי היוקרה מבית PARIS Kilian. המותג לא זול, מחיר הבשמים בסדרה נעים בין 225 -190 דולר. 

לריהאנה יש 11 בשמים של המותג, בהם גם אחדים שמגיעים ל-290 דולר. בימים אלה מושקים תשעה בשמים מסדרת הבשמים של המותג Kilian  בארץ. תוכלו להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בדרככם לחו"ל וגם חלק קטן בסדרה יגיע ביבוא אישי במספר בוטיקים לבשמי נישה בארץ.

הבאז התקשורתי סביב המותג הוא סביב שני בשמים פופולריים ואהובים בסדרה, בקבוק לבן בשם ''GOOD GIRL GONE BAD" בשילוב של ניחוחות פרותיים – פרחוניים, תמצית אוסמנטוס עם נגיעות של משמש, פריחת התפוז, יסמין ונרקיס, אותו ניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי. השני מגיע בבקבוק שחור בשם: LOVE ,DON’T BE SHY''' בניחוח של מרשמלו, וניל וקרמל שצפוי להגיע לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בהמשך. 


View this post on Instagram

A post shared by KILIAN PARIS (@bykilian) on

Sep 15, 2019 at 10:05am PDT

בחודש יולי האחרון, מגזיני אופנה שונים עסקו בשאלה באיזה בושם משתמשת הזמרת ריהאנה , ואיך היא מקבלת מחמאות גם מהקולגות שמעידים כי לריהאנה יש את "ריח הגוף הכי טוב על כדור הארץ". במגזין הרפר'ס בזאר נשמעו עדויות של מגישי טלוויזיה, ראפרים, זמרים ושחקנים, בהם קארדי בי וג'ניפר לורנס, שטענו שכשהם פגשו את ריהאנה היא הריחה נהדר. 

המותג היוקרתי נוצר על ידי קיליאן הנסי, נצר לאחת משושלות המשקאות החריפים המפוארות ביותר של צרפת, שבשנת 2007 תרגם את ניחוחות המשקאות שזכר בילדותו לכדי 10 ניחוחות בישום, המשלבים ניחוח אלכוהול, חביות עץ אלון וסוכר. 

בראיונות שנתן לתקשורת כשהשיק את המותג נהג לציין "לעתים קרובות אני מרגיש שהריח של המרתפים האלה מתקיים כמעט בכל הבשמים שלי והשפיע על החתימה המרכזית של "KILIAN. כאמן בושם, קיליאן עבד בצמוד עם רוקחי בשמים בעלי שם כדי להוביל את יצירת הבושם, ומהר מאוד הפך לבושם נישתי ויוקרתי שמכיל חומרים ורכיבים נדירים. 

הבושם נמכר בארץ במארז עם תיק קלאץ' אופנתי עם איור מובלט של נחש מוזהב עליו במחיר של 225 דולר ל-50 מ"ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר