מפתיע: כמה גברים ישראלים משתמשים בקרם פנים?

מותג טיפוח פנים לגבר של לוריאל פריז שהושק בעולם לפני כ-15 שנה ונמכר ב-52 מדינות מגיע לישראל • הנתונים נחשפים

צילום: יח"צ // לוריאל, עכשיו גם לגברים

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית לוריאל פריז משיקה לראשונה מותג טיפוח ייעודי לגברים בשם לוריאל מן אקספרט. מדובר במותג טיפוח פנים לגבר שהושק בעולם לפני כ-15 שנה, נמכר ב-52 מדינות ונחשב למותג מספר אחת בעולם במכירות.

לרגל כניסת L'ORÉAL MEN EXPERT לישראל, נערך סקר בקרב גברים בישראל בהקשר של הרגלי הטיפוח שלהם, ונמצא כי מחצית מהגברים בגילאי 20 ומעלה משתמשים בקרם פנים. 14% מהנשאלים דיווחו כי הם משתמשים בקרם פנים כמעט מדי יום, 21% אחת למספר ימים ו-14% דיווחו שהם משתמשים בקרם פנים פעם במספר חודשים.

45% מן הגברים משתמשים בתרחיץ לניקוי עור הפנים לפחות פעם אחת ביום, 22% מנקים את עורם מספר פעמים בשבוע, ו-17% עושים זאת בתדירות נמוכה. רוב הגברים משתמשים בתרחיץ לניקוי עור הפנים בשעות הערב במהלך המקלחת.

L'ORÉAL MEN EXPERT מציע מגוון של מוצרים לגבר, ביניהם: קרם לחות, קרם אנטי אייג', ג'ל ניקוי לפנים, מוצרי גילוח ודאודורנטים וכן סדרת טיפוח ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי. טווח המחירים ברשתות ינוע בין 21.9 - 54.9 שקלים. 

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "אנחנו רגילים לדבר על מוצרים לנשים בשוק הביוטי אבל לא רק זה נכון. יש לא מעט צרכנים שקונים מוצרי טיפוח לגברים". החלטנו שכעת זה מתאים לבגרות של השוק הישראלי ולבגרות שלנו כחברה".

בתשובה לשאלה מדוע הוחלט להשיק את המותג בישראל 15 שנים לאחר ההשקה בעולם, אמר:  "זה העיתוי האופטימלי בגלל הבגרות של השוק. שוק הטיפוח לפנים לגברים צומח בקצב כפול מכלל שוק הקוסמטיקה הגברי ובקצב כפול משוק הטיפוח הנשי. כל גבר שני בישראל משתמש בקרם טיפוח לעור. יש כאן שוק עם הרבה מאד עניין אבל אין פה כמעט שחקנים, השוק הזה רדום".

אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל הוסיף כי "הייתה בעבר תפיסת עולם שגברים לא צריכים לטפח את עצמו והיום זה כבר פאסה. היום אפשר להיות גם גברי וגם מטופח".

לשאלה מה יהיו פערי המחירים בארץ לעומת בעולם אמר, "אסטרטגיית המחירים שלנו היא להביא את המחירים הכי תחרותיים ונגישים ביחס למתחרים המקומיים. ביחס לאירופה, המחיר המומלץ לצרכן יהיה בממוצע כ-20% גבוה יותר מהמחירים בצרפת. הפערים מתייחסים למחירים לפני מבצעים. 

לגבי המוצרים אמר נקש כי "כל סדרת הדאודורנטים ומוצרי הגילוח יוצעו בהפצה רחבה. רק מוצרי טיפוח הפנים יוצעו בסופר פארם בבלעדיות. הכניסה של מן אקספרט תעיר את הקטגוריה. אנחנו מאמינים שאפשר יהיה להכפיל את השוק שמגלגל 20 מיליון שקלים ,שצומח ב-8% בשנה".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר