בן זוגה של ירין מעול ז"ל לבני משפחתה: "אני לא יודע איך אמשיך לחיות"

בן הזוג, החשוד שנהג ברכב שבו מצאו את מותן שתי האחיות לבית מעול באשקלון, הגיע לביקור ב"שבעה", וטען כי לא נהג ברכב • "אני לא זוכר כלום, שתיתי באירוע", אמר • בני המשפחה: "הכל לפי רצון בורא עולם"

ירין מעול ז''ל ובן זוגה // צילום: באדיבות המשפחה // ירין מעול ז''ל ובן זוגה // צילום: באדיבות המשפחה

בן זוגה של ירין מעול ז"ל, שלפי החשד נהג ברכב שבו נהרגה ירין עם אחותה תהל בתאונה בשבוע שעבר באשקלון, ביקר אמש את בני משפחתה שלה, היושבים שבעה. במהלך המפגש סיפר ברק את גרסתו למה שאירע, וטען כי לא הוא נהג ברכב; זאת, על אף שחוקרי המשטרה חושדים כי הוא נהג ברכב.

 

ביום חמישי שעבר סמוך לשעה 03:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על אודות תאונת דרכים ברחוב התחיה באשקלון. נהג הרכב איבד שליטה והתנגש בעץ, ועל פי החוקרים הדבר עלול להעיד על נהיגה בשכרות ועייפות. מותה של בת ה-17 נקבע במקום. שתי אחיותיה של ההרוגה, בנות 19 ו-14 נפגעו באורח קשה מאוד, תהל בת ה-19 פונתה לבית החולים סורוקה במסוק, אולם נפטרה מאוחר יותר מפצעיה.

בני המשפחה קיבלו את בן הזוג בחום ואמרו לו: ״זה לא משנה מי נהג. אנחנו אנשים מאמינים, ואם זה מה שקרה, הכל הוא לפי רצון בורא עולם״.

 

״אני לא יודע איך אמשיך לחיות אחרי התאונה״, אמר מצדו בן הזוג לבני המשפחה. ״אני לא זוכר כלום, כי שתיתי באירוע. אמרתי לירין לא לבוא לקחת אותי, שאני אקח מונית - אבל היא התעקשה".

 

בתוך כך, מבית החולים סורוקה נמסר היום (שני) כי מצבה של אדל מעול בת ה 14 שהועברה לסורוקה לאחר תאונת הדרכים באשקלון מוסיף להיות קשה מאוד. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר