סלטיק בכאוס: "הסיוט הכי גדול שלנו"

אחרי ההפסד הסנסציוני לקלוז' בבית, אלופת סקוטלנד מתקשה להתמודד עם ההדחה מליגת האלופות • אלחמיד, שבישל את השער השני, זכה למחמאות • בתקשורת שחטו: "סלטיק התאבדה על המגרש במחצית השנייה. האוהדים שרקו בוז בצדק"

צילום: אי-אף-פי // חאתם אלחמיד לא מאמין. אולי בעונה הבאה

בסלטיק עדיין מתקשים להתמודד עם ההלם לאחר שאמש (שלישי) נקבע כי אלופת סקוטלנד תחמיץ את ליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות בעקבות הפסד 4:3 לקלוז' דרמטי בבית ו-5:4 בסיכום צמד המשחקים. חאתם עבד אלחמיד, שהיה מצוין ואף בישל את השער השני, זכה אומנם למחמאות, אבל הבלם הישראלי ינסה להגשים את החלום אולי בעונה הבאה. הנציג הישראלי השני, ניר ביטון נשאר על הספסל לכל אורך 90 הדקות.

הבוקר (רביעי) המאמן ניל לנון, שנראה בהלם אחרי ההדחה, ניסה להבין איך המשחק חמק מבין האצבעות של שחקניו: "שיהיה ברור - רק אנחנו אשמים במה שקרה, זו אכזבה עצומה עבור כולם. עכשיו נצטרך לדעת לקבל את הביקורת שתגיע מכל הצדדים, אבל אנו חייבים להתארגן מחדש ולוודא שנגיע לשלב הבתים בליגה האירופית".

"מה לא עבד אצלנו? דווקא הצלחנו לחזור למשחק אבל ירינו לעצמינו ברגליים עם השערים שספגנו. צריך לשלוט בכדורי הגובה ברחבה, ולא עשינו זאת. הובלנו פעמיים ואיבדנו את זה, כאילו זרקנו את הכל לפח. זה פשוט משוגע".

אוהדי סלטיק מתקשים להאמין. שרקו בוז עוד לפני השריקה // צילום: אי-פי

כמובן שביום שאחרי, התקשורת הסקוטית לא ריחמה על האלופה. ב"דיילי רקורד" נמתחה ביקורת על הירוקים, ובין היתר נכתב: "אוהדי סלטיק כעסו על השחקנים ושרקו להם בוז כי היה מדובר במשחק אותו המארחת הייתה חייבת לקחת בקלות. סלטיק פשוט התאבדה על המגרש במחצית השנייה".

ב-BBC הוסיפו: "קלוז' ניצלה את הכאוס של סלטיק. היא הרבה יותר הרשימה ונראתה קבוצה חזקה יותר. המשחק המשוגע הפך לסיוט של סלטיק".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר