הגבר שנרצח ברמלה: איש עסקים המקורב למשפחת ג'ארושי

מחמוד אל מוגרבי בן ה-48, שנורה בשכונת ג'ואריש בעיר, היה מקורב בין היתר למשפחה המוכרת למשטרה • המשטרה, שעצרה שני חשודים במעורבות במעשה, מעריכה כי ייתכנו מעשי נקם • מקורבים למשפחת הקורבן: "מדובר באיש עסקים לגיטימי"

צילום ארכיון: יוסי זליגר // צילום ארכיון: יוסי זליגר

מחמוד אל מוגרבי, בן 48, תושב רמלה המתגורר לסרוגין בבריטניה, הוא הגבר שנורה למוות לפנות בוקר (שלישי) בשכונת ג'ואריש ברמלה. אל מוגרבי הינו איש עסקים אך על פי המודיעין המשטרתי מקורב למשפחת ג'ארושי. 

בעקבות החיסול ישנו חשש כי הארגון ינקום את מותו בעיקר לאור מידע שהוא בסכסוך מתמשך עם ארגונים אחרים בעיקר באזור המשולש. המשטרה עצרה לפנות בוקר שני חשודים במעורבות ברצח ותבקש במהלך יום שלישי להאריך את מעצרם.

מחקירת המשטרה עד כה עולה כי אל מוגרבי נורה למוות בעת שישב ברכבו בסמוך לשעה רבע לשלוש לפנות בוקר. פרמדיק מד"א עמית דקל נמסר: "כשהגענו למקום ראינו גבר יושב בתוך רכב מחוסר הכרה, הוא סבל מפצעי ירי בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבו קריטי". בבית החולים אסף הרופא נקבע מותו.

ממשטרת מרחב שפלה נמסר כי החקירה בעיצומה. שני החשודים נעצרו ברכב בעת נסיעה לכוון איזור השרון מעט אחרי הישוב גבעת כוח. שני העצורים מוגדרים על ידי המשטרה כחברי ארגון פשיעה כאמור מהמשולש. 

על פי גורמים במשטרה אל מוגרבי אמנם אינו יעד מודיעיני אבל על קשריו עם משפחת ג'ארושי המשטרה בהחלט עקבה. 

מקרובים למשפחה ציינו כי המנוח לא היה מעורב בפלילים. "מדובר באיש עסקים לגיטימי. דמות מכובדת שעבד ביקר בלונדון והיה בקשרים עסקיים עם אנשים מכובדים. גם עם אנשי עסקים ממדינות ערב ומעולם לא פעל שלא על פי החוק זהו רצח שלדעתנו הוא בטעות כי לא היה לו סכסוך עם איש".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר