15 שנה אחרי שהרשת החברתית שכבשה את העולם הוקמה, החליטו בביטוח הלאומי שגם הם צריכים להופיע באתר.
היום יושק עמוד הפייסבוק כשהמטרות העיקריות שלו לפי הגדרתם של שר העבודה והרווחה ח"כ חיים כץ, ומנכ"ל ביטוח לאומי מאיר שפיגלר, הן פיתוח והרחבת הקשר הישיר עם הציבור. כמו כן, הפעילות בעמוד תכלול שידורים חיים עם גורמי מקצוע בנושאים שונים ואקטואליים דוגמת שמירת היריון, אבטלה, זכויות בפשיטות רגל, זכויות בתאונות אישיות ועוד.
בנוסף, יינתן מענה לשאלות של גולשים ומידע רפואי פרטי יינתן למבוטח שיזדהה על מנת למנוע מתן מענה לאדם הלא נכון. לא רק פייסבוק, בביטוח לאומי מתכננים להיכנס לעוד רשתות חברתיות ובימים אלו עוסקים גם בהעלאת ערוץ אינסטגרם, שיהיה ממוקד לקהל הצעיר יותר: סטודנטים, חיילים משוחררים ומשפחות צעירות.
עמוד הפייסבוק ייתן גם אפשרות לפרט ולהנגיש לקבוצות ממוקדות, זכויות ייחודיות להן, דוגמת: שיקום מקצועי לאלמנות, ייעוץ והכוונה לגיל השלישי, מתן מידע על עבודה מועדפת, חופשות לידה לגברים, חיסכון לכל ילד, דמי מחיה ליתומים וסיוע והכוונה לוועדות רפואיות.
לדברי ח"כ חיים כץ, שר העבודה והרווחה: "המדיניות שאותה אני מוביל היא מתן מענה לכל תושב על מנת שיקבל את מלוא הזכויות שלו במינימום ביורוקרטיה".
לדברי מאיר שפיגלר, מנכ"ל ביטוח לאומי: "הרשתות החברתיות יאפשרו לנו להגיע ישירות לאזרחים ללא מתווכים ולהביא לידיעתם את כל המידע על הפעילות שלנו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו