מזל טוב: יואב שוורד מצפה לבת

שוורד, שזכה בליבה של שרון איילון בריאליטי "קחי אותי שרון" מתגורר בארה"ב ומצפה לילדה • אשתו, טל נברו, העלתה פוסט מרגש עם תמונה הריונית

צילום: מתוך האינסטגרם של טל נברו // יואב שוורד וטל נברו

לפני יותר מעשור, יואב שוורד ושרון איילון היו הזוג שכולם דיברו עליו, אחרי שכיכבו בריאליטי הדייטים הראשון בישראל "קחי אותי שרון". 

שוורד (41), אז דוגמן וסטודנט למשפטים, הצליח לגבור על 14 גברים אחרים וזכה בליבה של איילון, דיילת עם גומת חן כובשת. 

הזוגיות בין השניים שרדה תשעה חודשים לאחר סיום התוכנית, ואז נפרדו דרכיהם וכל אחד המשיך בחייו. 

איילון נישאה לאיש העסקים ארז אלוביץ והתגרשה ממנו, ושוורד הפך במרוצת השנים לשף פרטי של העשירון העליון.


View this post on Instagram

A post shared by Tal Navarro (@talnavarro) on

Jul 29, 2019 at 11:27pm PDT

לפני ארבע שנים, כמו באגדות, פגש על חוף הים את טל נברו (37), אושיית רשת מובילה והבעלים של סוכנות דיגיטל מצליחה, והם נישאו בשנת 2016 בחתונה פוטוגנית ומיוחדת בפסטיבל ברנינג מן. 

כעת, אחרי ארבע שנות זוגיות, השניים שמתגוררים בבוורלי הילס ומטפחים חיי זוגיות פוטגניים ומלאי אינטראקציות עם סלבס, מצפים לבת בכורה.

"הכל החל במפגש אקראי של שני אוהבי ים, באותו בוקר חג על החוף בתל אביב. מאז.... וואו! ארבע שנים כמו ארבעים שנה!!", פתחה נברו את הפוסט המרגש שלה באינסטגרם היום (ג'), בו חשפה בסדרת תמונות את ההיריון.

• ליטל שוורץ תשפוט הורים מעצבנים

• ירושלים: העירייה ביטלה קונצרטים, התזמורת שותקת

• הסיקור המלא: עומר אדם בפארק הירקון

"כל כך הרבה חוויות משותפות, התמודדויות ורגעי משבר, ימים טובים ואינסוף זכרונות שצברנו במסע. הספקנו לטוס בהרבה מדינות ברחבי העולם, לגלות תרבויות ולהיפתח לזוויות ראייה שונות, אנשים נדירים ומקומות מרגשים.

"עברנו לגור ביבשת אחרת, בעיר שלא היינו בה מעולם לפני שנחתנו והתחלנו בה חיים משותפים חדשים. התחלנו הכל מאפס, שפה חדשה, בלי להכיר אף אחד ובלי לדעת ממה נתפרנס ומה יוליד יום. וכל יום הוליד. וואו הוליד!

בקרוב אב. יואב שוורד // צילום: ירמי עמיר

"לאט לאט צמחנו מלמטה, עבדנו קשה, יצרנו לנו את הקשרים, המעגלים, גילינו אנשים מדהימים וחברים שאנחנו מרגישים שזכינו בהם. פתחנו עסקים, כל אחד בעולמות שלו, והספקנו ליפול ולקום, להתפרק ולהרכיב ואפילו להתחתן, ולהישאר אנחנו...

"אני יודעת כבר שלא יכלתי לבקש פרטנר יותר מושלם למסע חיים המשוגע והמדהים והאף פעם לא משעמם הזה, ומחכה כבר לקטנטנה שתצטרף אלינו ממש בעוד כמה חודשים", סיימה נברו את הפוסט, ולנו כמובן רק נותר להעלות ניחושים לגבי השם...

• קייטי פרי הורשעה בהפרת זכויות יוצרים

• שיא היעדר המוסר: בקרוב בקפריסין?

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר