הדילמה הגדולה של עמרי אלטמן

קשרה הישראלי של פנאתינייקוס, מקיים פגישות עם הנהלת הקבוצה, שהבהירה כי לא תוכל לעמוד בגובה החוזה והציעה לו לחתום על הארכה בשכר נמוך משמעותית • האם אלטמן יחליט לחזור לליגה הישראלית?

צילום: דני מרון // עמרי אלטמן. יחזור לביצה המקומית?

קשרה הישראלי של פנאתינייקוס, עומרי אלטמן, צפוי לדעת במהלך הימים הקרובים לאן מועדות פניו. השחקן מקיים פגישות עם ראשי הקבוצה היוונית, שמצויה בקשיים כלכליים, במטרה לקבל החלטה לגבי עתידו שתהיה טובה לכל הצדדים.

היוונים כבר הבהירו לאלטמן שלא יוכלו לעמוד בחוזהו הגבוה, כ-300 אלף יורו על פי הערכות, משום שיעבדו העונה במתכונת של תקציב מינימלי, ואחת ההצעות שהניחו בפניו היא לחתום על הארכת חוזה בשכר נמוך יותר. לא נראה שאלטמן יסכים להצעה הזאת, כאשר אופציות שנותרו הן שחרור ללא תמורה או השאלה.

אם הקשר יעזוב בסופו של דבר את הקבוצה היוונית הוא יצטרך להחליט עם נציגיו באופן סופי האם הוא נשאר באירופה או חוזר לארץ. כפי שפורסם לראשונה ב-'ישראל היום' השחקן מבוקש במספר קבוצות בליגה ההולנדית, שחלקן אף הגישו לו הצעה רשמית אחרי פגישות בשבוע שעבר עם סוכנו  גלעד קצב. 

העניין הוא שההצעות שהוא מקבל מקבוצות בארץ לא פחות אטרקטיביות, לפחות מהבחינה הכלכלית, כאשר שתי הקבוצות הבכירות שרוצות לצרפו הן הפועל תל אביב ומכבי חיפה. "כרגע יש סיכוי להכל", סיכמו בסביבתו של השחקן.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר