"הסובל" הוא החשוד בעבירות מין בקטינה

קטינה שהגיעה לפיצרייה המוכרת שבבעלותו, התלוננה כי ביצע בה מעשים מגונים • אליעזר דלאל, "הסובל", כיכב גם בסדרת טלוויזיה

בדרך לכלא, אליעזר דלאל (ארכיון), צילום: חדשות 13

הותר לפרסום: בעל פיצריית "הסובל" מרחוב אבן גבירול, אליעזר דלאל, שכיכב בסדרה "החברים של נאור", הוא האישיות המוכרת מתחום הקולינריה שנעצר בחשד למעשים מגונים בנערה בת 17. פרקליטו של דלאל, עורך הדין זוהר משה מהסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: מר דלאל טוען לחפותו מרגע מעצרו, לאחר שיוגש כתב האישום בימים הקרובים נלמד את חומרי החקירה ונגיב בבית המשפט.

 

דלאל נעצר ביום רביעי בחשד לביצוע עבירות מין, אתמול הוגשה הצהרת תובע בעניינו והיום הוארך מעצרו עד ה - 26.6. על פי החשד דלאל, תושב תל אביב כבן 65, ביצע את המעשה המגונה בקטינה בעת שזו שהגיעה לבית העסק שבבעלותו. בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה דחה את הערר  שהוגש על ידי סנגורו של החשוד, שביקש לשחררו וכן לאסור פרסום פרטי החשוד. 

 

נגד דלאל הוגשה תלונה דומה בחודש ספטמבר האחרון, אז הוא נחקר ובסיום חקירתו שוחרר והתיק הועבר לפרקליטות. לפני כשבוע הגיעה נערה כבת 17 לתחנת משטרת לב תל אביב, וטענה כי דלאל שאל אותה שאלות בעלות אופי מיני. לאחר מכן היא המשיכה לדבר איתו ונשארה בפיצרייה, אז הוא עיסה אותה בגבה ואף התקרב לאזור הישבן והחזה והתחכך בה. לטענתה היא קפאה במקום ואז דלאל הציע לה לעשן סמים. לאחר שעזבה את המקום היא הגיעה נסערת לביתה וביחד עם אמה היא ניגשה לתחנת המשטרה. אתמול הגישה המשטרה הצהרת תובע נגד דלאל בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום על שני המקרים, בית המשפט האריך את מעצרו ובימים הקרובים יוגש כתב האישום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר