המאמי הלאומי של הוליווד. קיאנו ריבס | צילום: AP

"לא מסתכן": קיאנו ריבס לא נוגע בנשים

מעריצים של ריבס שמו לב כי כוכב סרטי מטריקס נמנע מלגעת בנשים בתמונות • האם זה בעקבות קמפיין מי טו, פחד מתביעה או מתוך כבוד? • צפו והחליטו

קיאנו ריבס לא רק מבצע קאמבק קולנועי מוצלח בימים אלה ב"ג'ון וויק 3", הוא גם זוכה להרבה מאד הערכה בקרב מעריצים וגולשים, ששמו לב לדבר מסויים שקיאנו מקפיד להימנע ממנו: מגע פיזי בנשים איתן הוא מצטלם.

נוגע לא נוגע // 

הראשון שפרסם את הגילוי ברשת היה גולש בשם קימוי לינדזי, שהעלה קולאז' תמונות של קיאנו עם מספר מעריצות ועם הזמרת דולי פרטון, וצייץ: "חח. הוא לא מסתכן". בתמונות רואים איך השחקן כמעט מחבק מעריצות שביקשו להצטלם איתו, אך בעצם לא ממש נוגע בהן - ידו נשארת פשוטה באוויר. האם זה בגלל פחד מתביעה, קמפיין מי טו או מתוך כבוד? 

אחת הגולשות כתבה בתגובה כי אין קשר לדעתה בין קמפיין "מי טו" לבין העובדה שקיאנו נמנע ממגע פיזי, אלא פשוט מדובר בעניין של כבוד: "הוא מכבד. ככה זה צריך להיות תמיד, אלא אם  אתה יודע שלאישה לא אכפת שייגעו בה. קיאנו צריך להוות השראה לכולנו".

"הוא מכבד ואני לגמרי בעד!", צייצה גולשת נוספת ואחרת הוסיפה: "לא מדובר בלקחת סיכונים, אלא להיות מתחשב ולגלות כבוד, ואלה דברים שיש לקיאנו בכמויות".

לא מזמן שיתף בטוויטר עיתונאי בשם ג'יימס דאטור חוויה שקרתה לו עם ריבס בשנת 2001, בזמן שזה היה בשיא תהילתו ככוכב הסרט "מטריקס". 

דאטור סיפר שעבד באותה תקופה באולם קולנוע, וכשריבס ביקר שם, הוא ממש רצה שהכוכב יחתום לו. הוא ניסה להציע לו הנחת עובד כדי שייאלץ לחתום לו על הקבלה, אך ריבס סירב בטענה שאינו זכאי להנחה כי אינו עובד במקום. 

מאוחר יותר, סיפר דאטור, ריבס מצא אותו ונתן לו קבלה חתומה שקיבל כשקנה גלידה. העיתונאי הבין כי הוא קנה אותה רק כדי שיהיה לו נייר לחתום לו עליו וזכר את המחווה האנושית כל השנים: "הוא קנה גלידה שבכלל לא רצה, רק כדי שיוכל לתת את החתימה שלו לנער אידיוט בן 16", כתב.

אין ספק, מדובר בג'נטלמן אמיתי. 

• מזל טוב: מוש בן ארי התארס לחברה בת ה-24

• גל של פציעות ב"נינג'ה ישראל VIP"

• מיכל אנסקי: "הקמפיין נדחה בגלל השיתוק"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו