אטורה מסינה חתם לשלוש עונות במילאנו

בעלי הקבוצה האיטלקית, ג'יורג'יו ארמני שהצהיר כי יעשה מהפכה קרוב לשים את היד על עוזר מאמן סן אנטוניו

צילום: איי. פי // מסינה. חוזר לאירופה

אחד מגדולי המאמנים בכדורסל האירופי בכל הזמנים חוזר ליורוליג. המאמן האיטלקי אטורה מסינה סיכם היום (שלישי) לשלוש עונות בארמאני מילאנו כאשר הוא עשוי להחליף בתפקיד את סימונה פיאנג׳אני שפוטר.

מסינה בן ה-59 שזכה 4 פעמים ביורוליג, חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. מסינה ע"פ הדיווחים לא יהיה רק המאמן במידה ואכן יחתום אלא גם אחראי על כל הצד הניהולי של המועדון. 

אם מסינה יחתום באופן רשמי , הוא ישוב לאירופה מסאן אנטוניו שם היה עוזרו של  גרג פופוביץ׳ במשך 5 שנים (בעבר היה גם עוזר מאמן בלייקרס שנה אחת). שמו הוזכר באחרונה כמועמד להיות המאמן הראשי במספר קבוצות, אך זה לא יצא לפועל בסופו של דבר. מסינה אימן בעבר את וירטוס בולוניה, בנטון טרוויזו, צסק"א מוסקבה וריאל מדריד. כשעבד בצסק"א דן שמיר שימש כעוזרו לעונה אחת. ברקורד שלו 19 אליפות ועוד 3 אליפויות VTB. 

מסינה בנוסף, אימן את נבחרת איטליה בשתי קדנציות שהאחרונה שבהן היתה באליפות אירופה 2017 כשאיטליה שיחקה בבית המוקדם בתל אביב והביסה במשחק הפתיחה את ישראל.

פיאנג׳אני שאימן בעבר את הפועל ירושלים והוביל אותה לאליפות איבד את משרתו לאחר הכישלון הגדול של הקבוצה העונה. למרות תקציב גדול וכוכבים נוצצים כמו מייק ג׳יימס, ג׳יימס נאנלי, נמנייה נדוביץ׳ ומינדאוסקאס קוזמינסקאס הקבוצה לא עלתה לפלייאוף ביורוליג ואיבדה את תואר האליפות לאחר הדחה מביכה בחצי גמר הפלייאוף מול סאסארי (3:0) למרות שהיה לה את יתרון הביתיות. לפיאנג׳אני היה חוזה לעונה לעונה נוספת אבל שני הצדדים הגיעו להסכם על התרתו.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר