אפרים שמיר // צילום: מאיר פרטוש // אפרים שמיר // צילום: מאיר פרטוש

זעם על אפרים שמיר: "מעורר חלחלה"

הזמר כתב בפייסבוק לאחר מות נחמה ריבלין: "למה לא שרה" • הליכוד: "מביעים זעזוע עמוק, ראוי לכל גינוי" • השרה גמליאל: "שבר שיאים של שפל, מסית ומביש"

הזמר הוותיק והמוערך אפרים שמיר כתב היום (שלישי) בפייסבוק, לאחר מות נחמה ריבלין: "למה לא שרה", ועורר מהומה.

מהליכוד נמסר: "מביעים זעזוע עמוק מאמירתו של אפרים שמיר. דבריו המקוממים ראויים לכל גינוי". השרה גילה גמליאל כתבה: "אמן אגדי לשעבר, שהפך לגזען מסית בהווה, מביך ומביש. אפרים שמיר שובר שיאים של שפל. מנסה לפלס את דרכו לתודעה הציבורית תוך ניצול זכרה של נחמה ז"ל והפצת דברי שנאה והסתה נגד הגברת נתניהו".

צילום: מתוך פייסבוק

"איבד צלם אנוש"

השר אופיר אקוניס הגיב גם הוא לדברים: "דבריו של אפרים שמיר מעוררים סלידה וחלחלה. השיח הציבורי בישראל הולך מדחי אל דחי ואנחנו חייבים לעצור את ההתדרדרות הזאת מייד. מכל חלקי הקשת הפוליטית, בעיקר בקצוותיה".

השר ישראל כץ הוסיף כי "‏אפרים שמיר הגיע לשפל המדרגה. במקום להביע תנחומים על מותה המצער של רעיית הנשיא נחמה ריבלין ז"ל, הוא שואל מדוע לא שרה נתניהו. מתוך שנאה ועוינות פוליטית הוא איבד כל צלם אנוש. מבזה את כבודה של הנפטרת ונוהג בגסות בוטה כלפי אשת רה"מ. צריך להוקיע ולהדיר אותו מכל מקום".

אחרי הופעת התגובות הנזעמות פרסם שמיר פוסט נוסף וכתב: "לכל הצבועים, אל תדברו איתי על מוסר לאחר שבחרתם בראש ממשלה קרימינל שקרן, שרים גנבים ורבנים עברייני מין ופדופילים, יותר טוב שתסתמו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו