"שבט אחים ואחיות": גרסת האחים והאחיות

צוות בית החולים לילדים שניידר בגרסה מיוחדת ללהיט המצליח • "רוצות להעביר מסר של אהבה למטופלים, להראות שאנחנו תמיד כאן בשבילם" • צפו

בשבוע שעבר חל שבוע האחות בישראל, החופף ליום הולדתה של פלורנס נייטינגל, מייסדת מקצוע הסיעוד כפי שאנו מכירים אותו היום. כמה שבועות לפני כן שוחרר לתחנות הרדיו הסינגל "שבט אחים ואחיות" שכתב דורון מדלי בהשתתפות אומנים ישראלים רבים. 

כשחשבו כיצד לציין את שבוע האחות בצורה מיוחדת, כמו בכל שנה, הגיעו צוות האחים והאחיות בבית החולים לילדים שניידר למסקנה כי הדבר המקורי ביותר לעשות יהיה גרסה משלהם לשיר "שבט אחים ואחיות", כי "מי יותר מתאים לשיר על אחים ואחיות אם לא האחים והאחיות מבית החולים"?

"מיד לאחר ששמענו את השיר החלטנו שאנחנו הולכים לעשות לו גרסה משלנו", סיפרה ד"ר עירית שוורץ-אטיאס, מנהלת הסיעוד במחלקה האונקולוגית, שכתבה את מילות השיר בגרסתו המחודשת. 

"חיפשתי אולפן הקלטות שיאפשר לנו להפיק את הכל בצורה זריזה", המשיכה שוורץ- אטיאס, "ומצאנו את אבי מסיקה, שהתנדב ותרם לנו את אולפן ההקלטות שלו, כי לדבריו 'הוא מוכן לעשות הכל כדי לגרום לציבור להבין כמה האחיות מדהימות, אדיבות ואוהבות את המטופלים'". 

בתוך כיומיים הגיעו כל צוות האחים והאחיות בבית החולים, כל אחד בהתאם לזמנו הפנוי ואיתם נורית ברוך מנהלת הסיעוד, לאולפן ההקלטות והקליטו את חלקם בשיר. במקביל, הצטלמו לסרטון סלפי קצר אותו העבירו לאחות נוספת בבית החולים, אורית ניר דדוש, שעורכת סרטונים, והיא הפכה הכל לקליפ מושקע. 

"דרך מילות השיר רצינו להעביר מסר שאנחנו אוהבות את המטופלים ועושות למענן הכל, לא משנה מה התנאים. הבסיס של המקצוע שלנו בא מתוך מוסר ומחויבות להיות שם בשביל המטופל שלנו 247. יש לנו מקצוע מדהים וזו זכות להיות טוב ולעשות טוב לאחר, גם בבית החולים וגם בקהילה באופן כללי", סיכמה עירית. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר