מלכת הקאמבקים: גולדן סטייט בגמר ה-NBA

האלופה, שהשלימה העפלה חמישית ברציפות לסדרת הגמר, חגגה 0:4 בגמר המערב אחרי 117:119 דרמטי על פורטלנד בסיומה של הארכה • גרין וקרי עשו היסטוריה, כשרשמו טריפל דאבל באותו משחק פלייאוף • הווריירס ינוחו תשעה ימים וימתינו למנצחת במזרח בין טורונטו למילווקי

צילום: אי-אף-פי // קרי נפרד מלילארד. טריפל דאבל לכוכב גולדן סטייט

גולדן סטייט חגגה הלילה (בין שני לשלישי) סוויפ בגמר המערב והעפלה חמישית ברציפות לסדרת גמר האן.בי.איי אחרי שניצחה בחוץ את פורטלנד 117:119 אחרי הארכה סופר דרמטית. כעת האלופה תוכל להתרווח בכיסא, לנוח תשעה ימים ולהמתין למנצחת בסדרה במזרח בין טורונטו למילווקי.

האלופה, שרשמה 0:4 בגמר המערב, שוב הצליחה לצאת מהבור, כמו שעשתה במשחק השני באוקלנד ובמשחק השלישי בפורטלנד. החבורה בהנהגתו של סטף קרי שוב הייתה רשומה על קאמבק שלישי ברציפות אחרי שהייתה כבר בפיגור של  17 נקודות ברבע השלישי, ושל 11 נקודות בפתיחת הרבע הרביעי. אבל את גולדן סטייט של העונה קשה מאוד להספיד כי במאני טיים, הבלייזרס נאלצו לראות כיצד האורחים מוחקים את כל הפיגור עד שהגיעו ל-104:104, פחות מחמש דקות לסיום.

קרי לוקח אוויר. תשעה ימי מנוחה // צילום: אי-אף-פי

במאני-טיים, שלשה של קליי תומפסון קבעה שוויון 111:111, שתי דקות לבאזר. דמיאן לילארד עוד הספיק להחטיא בשניית הסיום והמשחק הלך להארכה, בה דריימונד גרין עשה את ההבדל עם שלשה אופיינית, כשעל השעון נותרו פחות מ-39 שניות. המארחים לא הורידו ידיים ולילארד עוד הוריד לשתי נקודות ובמהלך האחרון יכול היה להכריע את המשחק, אבל שלשת ההתאבדות  שלו הלכה החוצה, והווריירס חגגו כל הדרך לגמר המערב. 

המנצחת הציגה לראווה את סטף קרי ודריימונד גרין, ששניהם רשמו משחק נפלא של טריפל דאבל והפכו לשני השחקנים הראשונים שעושים זאת במשחק פלייאוף. הרכז הכל יכול סיים עם 37 נקודות, 11 אסיסטים ו-13 ריבאונדים. גרין תרם 18 נקודות, 11 אסיסטים ו-14 ריבאונדים, וכמובן היה חתום על השלשה הכי חשובה בהארכה. קליי תומפסון הוסיף 17 נקודות. 

בצד השני, מאיירס לאונרד היה חתום על שיא קריירה של 30 נקודות וגם הוסיף 12 ריבאונדים. דמיאן לילארד סיים עם דאבל דאבל של 28 נקודות ו-12 אסיסטים, סי ג'יי מקולום קלע 26 נק' משלו, אבל זה ממש לא הספיק מול האלופה, שבכלל צפויה לקבל בחזרה את קווין דוראנט, שהשקיף על כל הסדרה מהבית.

האלופה חוגגת עוד סוויפ, הפעם על פורטלנד בגמר המערב // צילום: רויטרס

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר