צפו: שגרת הטיפוח המלאה של קורטני קרדשיאן

האחות הבכורה של הקרדשיאנס ממשיכה למלא בתוכן את האתר שלה POOSH • הפעם: שגרת הטיפוח • בונוס: המייק-אפ המומלץ שלה נמצא בארץ

שבוע אחרי שקורטני קרדשיאן השיקה אתר ביוטי ולייפסטייל בשם POOSH, היא העלתה סרטון וידיאו ובו היא חשפה את שגרת הטיפוח שלה מרגע שהיא קמה בבוקר, תוך הדגמה ותיאור באיזה קרמים היא משתמשת. 

מאז שהסרטון עלה לאוויר הוא הגיע כבר למעל ל-4.5 מיליון צפיות. מדובר במייק אפ בשם  Oxygenetix, מייק אפ רפואי שבאמצעותו ניתן להעניק כיסוי מלא לעור בעיקר לאחר טיפולים אסתטיים, תוך שהוא עוזר בהחלמת העור. 

המייק-אפ מבוסס על פטנט ייחודי של החברה ומכיל ג'ל אלוורה וקומפלקס של CERAVITA האחראי על זירוז חידוש התאים.


View this post on Instagram

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

Jan 29, 2019 at 2:44pm PST

חיפוש מהיר העלה לשמחתנו כי המוצר נמכר גם בארץ. על אף היותו רפואי, המייק-אפ הפך לחביב מאד על מאפרות מקצועיות וביוטריות בעולם, שכן הוא מסתיר פגמים, בהם כתמי פגמנטציה, ובעיקר נותן כיסוי אחיד וחלק לעור. 

בניגוד לאיפור המודגש של אחיותיה, קורטני מנסה לשמור על שגרת איפור פנים מינימליסטית. גם מגזינים בינלאומיים מעולם הטיפוח לא פסחו על הסרטון של קורטני  ושיתפו אותו בסוף השבוע, בהם מגזין InStyle ומגזין ווג. 

המייק-אפ משווק בארץ על ידי חברת "אלפאמדיקס" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית. את המוצר ניתן למצוא אצל רופאי עור, פלסטיקאים, ומרפאות אסתטיקה במחיר של כ-400 שקלים לתכולה של 15 מ"ל. לבירור הקליניקה הקרובה ניתן דרך אתר אלפאמדיקס.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר