בגיל 44: אלאניס מוריסט בהיריון

בעשור החמישי לחייה, מוריסט, שהייתה אחת הזמרות המצליחות בשנות התשעים, חשפה באינסטגרם היריון שלישי • בעבר סבלה מדיכאונות קשים אחרי לידה

צילום: AP // אלאניס מוריסט

נערת רוק בועטת: זו הולכת להיות שנה עמוסה בדברים חדשים וטובים עבור אלאניס מוריסט. אלבום חדש, מחזמר המבוסס על להיטיה, וכעת בשורה משמחת על היריון שלישי.

את החדשות המפתיעות חשפה מוריסט בשני האחרון בחשבון האינסטגרם שלה בתמונה בשחור לבן, בה היא נראית שרה לתוך מיקרופון כשהיא מציגה בטן הריונית. בכיתוב התמונה רשמה "כל כך הרבה חדשות טובות", מכאן אפשר להסיק שפרט להיריון, היא גם עובדת על חומרים חדשים.


View this post on Instagram

A post shared by Alanis Morissette (@alanis) on

Mar 25, 2019 at 11:16am PDT

כאמור, מדובר בהיריון שלישי עבור הזמרת ובעלה הראפר מריו טרידווי, להם כבר שני ילדים משותפים: הבן אבר בן ה-9 והבת אוניקס בת ה-3.

מוריסט, שסבלה בנערותה מהפרעות אכילה, סיפרה בעבר כי התמודדה עם דיכאון לאחר לידה בשני הריונותיה הקודמים, כשהאחרון היה קשה במיוחד. "היו ימים שהייתי כל כך משותקת, שלא הייתי בטוחה שאני מסוגלת לזוז בכלל", חשפה בראיון למגזין פיפל בשנת 2017. "זו פוסט-טראומה, שמגיעה עם סטיגמה גדולה. אני מצטערת עבור כל אחת שעוברת את זה.


מוריסט בהופעה בישראל, 2018 // צילום: קוקו

"זה היה מאד מבודד", הוסיפה. "אני רגילה להיות הסלע, לסייע, להגן להזיז דברים. זה גרם לי לפקפק בהכל".

מוריסט החלה את הקריירה המוזיקלית שלה כבר כנערה. ב-1991 פרצה לתודעה עם אלבום ראשון שנשא את שמה. שנה לאחר מכן יצא אלבומה השני וב-1995 יצא האלבום המדובר ביותר שלה "Jagged little pill" שמכר עד היום למעלה מ-33 מיליון עותקים ונחשב לאלבום הבכורה הנמכר ביותר אי פעם.

כתב: מאור בן הרוש // צילום: זהר גליקמן

 • התגעגעתם? החדש של מירי פסקל

 • אירוויזיון: חדשות רעות לישראל

 • איימי שומר: "בעלי על הספקטרום"

 • דניאל גרינברג מגיבה לרוסלנה

 • בגיל 26: כוכב הריאליטי התאבד

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר