אישום: חייל ביצע עבירות מין בילדה

שוטר צבאי מואשם בביצוע מעשה סדום ומעשה מגונה בילדה בת 10 • לאחר המעשים הוא נהג לתת לה "דמי שתיקה" - שנעו בין שקל ועשרים אגורות לעשרים שקלים

צילום אילוסטרציה: לירון מולדובן

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד חייל במשטרה הצבאית בגין שורת עבירות ובהן ביצוע מעשה סדום וניסיון לביצוע מעשה מגונה בילדה בת עשר. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הנאשם, תושב השרון בן 19, עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום, הנאשם פגש את הילדה בגן שעשועים בעיר מגוריהם ובארבע הזדמנויות שונות מאז הקיץ האחרון הוא שכנע אותה לעלות לביתו - שם הכניס אותה לחדרו, נעל את הדלת ובאיומי סכין ביצע בה את העבירות.

באחד המקרים הנאשם נתן לילדה עשרים שקלים לאחר שהגיע לסיפוקו כדי שלא תספר לאיש על מה שאירע. במקרה אחר, הוא "שילם" לה שקל ועשרים. בפעם נוספת הוא אף ביצע מעשה מגונה בחברה של אותה ילדה.

לבסוף המתלוננת חשפה את הפרשה בפניה קרוביה, ואלה עירבו את המשטרה. בעדותה בפני חוקרת ילדים, היא מסרה פרטים מזהים של הנאשם כולל תיאור גופו וסימנים מיוחדים הקושרים אותו לביצוע העבירות

בשבוע שעבר נעצר הצעיר על ידי המשטרה, ולפי כתב האישום הוא הודה בחקירתו הראשונית במיוחס לו - אך לאחר מכן הוא חזר בו מהודאתו. הסניגורים, עורכי הדין ירון פורר ושי רודה שמייצגים את החייל מסרו כי הוא מכחיש את המיוחס לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר