ההערכה במכבי ת"א: מרבית הזרים יוחלפו

אחרי ההפסד הכואב לז'לגיריס, במכבי ת"א מתחילים להבין כי העונה האירופית נגמרה וחושבים כבר על העונה הבאה • ג'וני אובראיינט, מייקל רול, ג'רמי פארגו ודיאנדרה קיין ככל הנראה לא ימשיכו • דיאנדרה קיין קיבל אישור לא לקחת חלק במשחק נגד חימקי מוסקבה בשישי

הזרים של מכבי ת"א. עדיין לא ברור מי ימשיך בעונה הבאה // צילום: אלן שיבר // הזרים של מכבי ת"א. עדיין לא ברור מי ימשיך בעונה הבאה // צילום: אלן שיבר

1. למרות שעוד נותר להם סיכוי תיאורטי לעלות לרבע גמר היורוליג, במכבי תל אביב הבינו אתמול (ד') לאחר ההפסד הביתי 85:83 לז'לגיריס קובנה שגם העונה הם לא יהיו בין שמונה הראשונות.

גם המאמן יאניס ספרופולוס ששידר אופטימיות רבה במהלך השבועות האחרונים הודה בסיום: "זו תוצאה רעה בשבילנו, עכשיו הסיכויים שלנו קטנים. אבל נותרו לנו שלושה משחקים ונילחם עד הסוף. צריך לדעת שלא קל לשחק תחת הלחץ הזה".

2. בעקבות הכישלון באירופה גם בקיץ הקרוב צפויים שינויים נרחבים בסגל השחקנים וההערכה שכל השחקנים הזרים יעזבו חוץ מסקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו. טאריק בלאק מחכה להצעות מקבוצות באן.בי.אי וכפי שפרסמנו בשבוע שעבר, אוקלוהמה סיטי שוקלת ברצינות לצרפו לקראת העונה הבאה.

ג'וני אובראיינט, מייקל רול, ג'רמי פארגו ודיאנדרה קיין מסיימים את חוזיהם וככל הנראה לא ימשיכו. קיין נראה היה עצבני לאחר המשחק וסירב לשוחח עם הסובבים אותו בחדר ההלבשה.

הגארד/פורוורד שנמצא בתקופה רעה ואמש סיים עם 0 נקודות ומדד 3- שמע את הקהל קורא בוז כשעלה לפרקט ומאוד לא אהב את זה. "דיאנדרה הוא אחד השומרים הכי טובים שלנו ואחד השחקנים הכי טובים באחד-על-אחד. אני מאוד סומך עליו בהגנה", ניסה ספרופולוס להגן על שחקנו.

3. מרשים לראות איך למרות העובדה שכבר לפני מספר שבועות איבדו סיכויים להעפיל לרבע הגמר, שחקני ז'לגיריס ממושמעים, נלחמים ולא מוותרים על כל פוזשן. כל הקרדיט מגיע כמובן למאמן שארונאס יסיקביצ'יוס.

במכבי ת"א היו רוצים לראות אותו בקבוצה יום אחד // צילום: אלן שיבר
במכבי ת"א היו רוצים לראות אותו בקבוצה יום אחד // צילום: אלן שיבר

בסיום המשחק נכנסו ראשי מכבי ת"א לחדר המאמנים של הקבוצה היריבה, בירכו את שאראס ושוחחו עמו דקות ארוכות. במועדון מאוד היו רוצים לראות את הליטאי מגיע בעתיד לעמוד על הקווים בהיכל מנורה מבטחים וגם יש שם מי שמעריך שזה יקרה בשנים הקרובות.

כשנשאל על השמועות על עתידו והדיבורים סביב האפשרות שיגיע מתישהו לאמן בקבוצה בה שיחק בשנים 2003-2005, הגיב שאראס בקצרה: "למכבי יש מאמן נהדר, מאמן נהדר".

בתוך כך, קיין לא ישתתף במשחק מול חימקי מוסקבה ביום שישי לאחר שקיבל אישור להמריא לארצות הברית כדי לשהות לצד אמו, שנמצאת במצב בריאותי קשה עקב מחלה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר