צילום: שי בכר // גלילי ב"חדר 101"

ההנאות המוזרות של עינב גלילי

היא מדברת עד שסותמים לה את הפה ב"חדר 101", עוברת מרצינות לטמטום מוחלט בתוכנית הרדיו שלה ומוצאת הנאה סאדו מזוכיסטית ב"גב האומה"

התוכנית "חדר 101" בהגשת עינב גלילי שרדה יפה את סגירת הטלוויזיה החינוכית ואת המעבר לכאן 11. הערב ב־22:00 תעלה בכאן 11 עונה חדשה של התוכנית שבה יתארחו ציון ברוך, גילה אלמגור, ירדנה ארזי, קובי אפללו, מוקי, מאור כהן, צדי צרפתי, אסי ישראלוף ועוד.

 • העצמה נשית: איב אנד ליר משנים סגנון

 • מי אמרה את זה: מירי רגב או רותם סלע?

 • גל גדות מציגה: גירל פאואר במיטבו

 • הגרסה הישראלית ל"הכלה מאיסטנבול"

למי שלא מכיר את הפורמט, מדובר בתוכנית שבה גלילי מראיינת ראיון עומק אישיות מפורסמת, אחת בכל פרק. "צילמנו עד היום יותר ממאה תוכניות - וההיענות היא מדהימה", מספרת גלילי. "יש משהו בפורמט שמפתה אנשים. אנשים בשלב מסוים בקריירה סיפרו את סיפור חייהם כל כך הרבה פעמים - שהם נרדמים בתנועה. אני יודעת את זה מעצמי. לפעמים כשפונים אלי להתראיין, אני אומרת 'לא' מתוך התחשבות ברגשות הציבור כי אין לי עניין לשווק את עצמי בסיפורים שסופרו כבר חמש פעמים. ב'חדר 101' יש מקום להומור, וזה כל כך כיף".

את נהנית מהמפגשים האלה?

"כשאתה בא לעבודה אתה תמיד בא חמוץ ורק רוצה שייגמר, אבל יש מרואיינים שאני מוצאת את עצמי יושבת איתם הרבה יותר זמן ממה שצריך. בפועל אנחנו צריכים 28 דקות, ויש כאלה שדיברתי איתם שעה חצי, עד שסתמו לי את הפה בקונטרול".

בעונות הראשונות היו בעיקר קומיקאים. בעונה הזאת הליהוק התרחב.

"בעונה הזאת הרחבנו את המנעד למרואיינים שהם אנשים מעניינים, אבל לא בהכרח קומיקאים. את קובי אפללו, למשל, אני מכירה כזמר מרגש - ובראיון גיליתי שהוא מצחיק בטירוף. הרבה אנשים מביאים צד קומי שלא ידעתי שקיים אצלם". 

הנושאים לראיון נקבעים מראש?

"התחקירנית שלנו עושה עם המרואיינים שיחה ראשונית, ואנחנו מחליטים מראש מה יהיו הנושאים בתוכנית, כדי שלא נחזור על ראיונות אחרים. אבל בהרבה תוכניות כל מה שהכנו, מתהפך. למשל, ליאור דיין הגיע, ובחדר איפור סיפר על הכביסות שהוא התחיל לעשות. חצי ראיון היה על הכביסות שלו ועל חוסר האונים שלו סביב זה. ציון ברוך הגיע ביום שהוא עבר דירה, לבוש במעיל היחיד שלא היה ארוז, והמעיל הזה הפך לשיחת היום". 

היו מרואיינים שנענו בחיוב אבל בסוף לא התאימו לפורמט?

"כמעט ולא. מראש אנחנו פונים לאנשים שיזרמו איתנו וזה שידוך בטוח לשני הצדדים".

לאחרונה חזרת להגיש תוכנית ברדיו תל אביב אחרי 15 שנה שלא היית שם. 

"נכון, חזרתי אחרי הרבה שנים ואני מגישה עם אור ישראלי. אני קמה בחמש ורבע בבוקר אבל זה כיף. יש משהו ברדיו שיכול לעבור בקלות משיחה רצינית לגמרי לטמטום מוחלט, ובשבילי זה אושר".

כמו "גב האומה" בעונת בחירות? 

"'גב האומה', וסאטירה בכלל, זו הנאה סאדו מזוכיסיטית". 

 • יעל אבקסיס: "הימנים לא מייצגים בעיניי אנושיות"

 • תמונות עירום של עדן פינס הופצו ברשת

 • בעקבות הביקורת: אוהד שרגאי משיב אש

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו