"אני זכיתי 5 פעמים, אתלטיקו בכלום"

כריסטיאנו רונאלדו השיב לאוהדי אתלטיקו שהקניטו אותו אחרי ההפסד 2:0 כשסימן את הספרה חמש עבור מספר הפעמים שזכה באלופות • אלגרי הוסיף: "יש לנו מזל שלא ספגנו את השער השלישי" • דייגו סימאונה מנגד צינן את ההתלהבות: "עדיין לא עברנו"

רונאלדו. ענה לאוהדי אתלטיקו המקניטים // צילום: Gettyimages // רונאלדו. ענה לאוהדי אתלטיקו המקניטים // צילום: Gettyimages

יובנטוס ספגה אמש הפסד כואב שהובכה 2:0 מול אתלטיקו מדריד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. 

למרות שערים חוזה חימנס ודייגו גודין, מי שכמו תמיד עמד במוקד העניינים הוא כריסטיאנו רונאלדו שספג הקנטות וקללות רבות מאוהדי אתלטיקו והשיב כשסימן עם המספר חמש בידו המסמל את מספר הפעמים שזכה בליגת האלופות. על מה שסימן לעבר אוהדי היריבה אמר: "אני זכיתי חמש פעמים בליגת האלופות, אתלטיקו לא זכתה מעולם". 

הגברת הזקנה הגיעה למצבים רבים במהלך המשחק אך לא הצליחה לכבוש מול ההגנה של הקולצ'ונרוס התייחס, על כך מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי אמר: "הם לא נותנים לך שום מצב, הם גורמים לך לשחק גרוע". והוסיף: "יש לנו מזל שלא ספגנו את השער השלישי כי 2:0 זו עוד תוצאה שניתן לחזור, עדיין לא מתנו".  

על סגנון המשחק שלא עבד אמר: "ידענו שאתלטיקו מדריד תכריח אותנו לשחק רע ובקצב נמוך. הסיבה להפסד פשוטה מאוד והיא משום שעלינו למחצית השניה בגישה הלא נכונה. דברים כאלו יכולים לקרות בכדורגל, בטח ברמות האלו".

קשרה של יובנטוס, פדריקו ברנרדסקי הוסיף: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה. זו קבוצה קשוחה ולא קל לשחק באצטדיון הזה. למזלנו יש לנו עוד 90 דקות לתקן בבית שלנו. אנחנו יודעים שנהיה חייבים לשחק טוב יותר והכי חשוב להימנע מהטעויות שביצענו הערב. יש לנו טעם מר בפה, אבל מול האוהדים שלנו אנחנו יכולים לעשות את זה. בכל מקרה ניתן הכל כדי למחוק את ההפסד הזה".

 סימאונה: "יודעים שצריכים לסבול" // צילום: איי.אף.פי
סימאונה: "יודעים שצריכים לסבול" // צילום: איי.אף.פי

למרות הניצחון החשוב, באתלטיקו ציננו את ההתלהבות כאשר דייגו סימאונה סיפר בסיום: "עדיין לא עברנו, יש עוד משחק אחד לשחק ואנחנו יודעים שנצטרך לסבול". והמשיך לשבח את היריבה: "עדיין לא ניצחנו כלום וחשוב לזכור שאנחנו מתמודדים מול קבוצה נפלאה. אני מרוצה מהשחקנים שלי, הם שיחקו טוב והגיבו בצורה טובה לאווירה ולטירוף שהקהל הכניס בנו. נראינו כקבוצה מעולה, קבוצה שמשתפרת ככל שהדקות חולפות. יצרנו מצבים ובסופו של דבר גם מצאנו את השערים שחיפשנו מול יריבה סופר חזקה".

סימאונה התייחס גם לשערוריית השיפוט כאשר התערבות של מערכת ה-VAR פסלה את שערו של אלבראו מוראטה אחרי שנצפה מפיל את ג'ורג'ו קייליני, בלמה של יובנטוס, "שחקן בגובה 1.87 מ' ובמשקל כזה לא אמור ליפול בכזו קלות".

דייגו גודין, קפטן הקבוצה שכאמור כבש את השער השני של אתלטיקו סיפר בהתרגשות בסיום: "זו תוצאה טובה מאוד, אבל יש עדיין גומלין. משחקים כאלה מוכרעים בפרטים הקטנים, הייתה אווירה נהדרת" והוסיף על מערכת ה-VAR: "במהירות של המשחק קשה לקבל החלטות ובמוניטור זה קל יותר".

 גודין חוגג. "זו תוצאה טובה אך עדיין יש גומלין" // צילום: איי.אף.פי
גודין חוגג. "זו תוצאה טובה אך עדיין יש גומלין" // צילום: איי.אף.פי

גם המגן פליפה לואיז היה נרגש מאוד בסיום ואמר: "ניצחנו קבוצה גדולה מאוד. ליובנטוס יש הרבה שחקנים מסוכנים וצפינו בכל כך הרבה קטעי וידאו שלהם בניסיון ללמוד לעצור אותם. זה לא תמיד עובד, אבל במשחק הזה זה עבד. המאמן שלנו עשה עבודה נפלאה ואנחנו חייבים להמשיך בקו הזה כי הכל פתוח עדיין".

שוערה של אתלטיקו, יאן אובלק סיכם: "ה-0:2 נותן לנו יתרון גדול לקראת הגומלין, אבל אנחנו צריכים להגיע אליו כאילו שזה 0:0 בגלל שיובנטוס קבוצה מדהימה. הגיע לנו לנצח, היה לנו משחק נהדר. היו לנו עוד הזדמנויות, אבל אנחנו צריכים להיות רגועים כי לפנינו המחצית השנייה של המפגש הזה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר