אבי חימי יכהן כראש לשכת עורכי הדין

חימי, המקורב לאפי נוה, גבר על עו"ד אורי קינן בבחירות שנערכו במועצה הארצית • יכהן בתפקיד באופן זמני עד לבחירות הכלליות בלשכה, שייערכו ביוני

עו"ד אבי חימי // צילום: נעם ריבקין פנטון

עו"ד אבי חימי נבחר היום (שלישי) לכהן כראש לשכת עורכי הדין עד לבחירות הכלליות ללשכה, שתתקיימנה בעוד כארבעה חודשים. נזכיר כי הבחירות הזמניות נערכו בעקבות התפטרותו של עו"ד אפי נוה, שפרש מראשות הלשכה לאחר חשיפת החשדות נגדו בפרשת "מין תמורת מינויים".

עו"ד חימי, הנחשב מקורב לנוה, נבחר ברוב של 24 חברי המועצה הארצית לכהן בתפקיד באופן זמני עד לבחירות הכלליות שייערכו ביוני, וניצח את עו"ד אורי קינן - שהחליף את נוה לאחר פרישתו וזכה ל-19 קולות בלבד.

עם זאת, בבחירות הכלליות עשוי חימי להיתקל בקשיים. לא זאת בלבד שהוא ייאלץ להתמודד מול מועמדים נוספים, ובהם ככל הנראה עו"ד ציון אמיר ועו"ד אילן בומבך, אלא שהוא גם יצטרך לשכנע את כלל חברי הלשכה שקשריו הקרובים עם נוה אינם מהווים מכשול.

גם היום התמודד חימי עם דרמה שהתרחשה, לאחר שעו"ד אורי קינן הציג חוות דעת שלפיה אסור לעו"ד נוה להצביע. חוות הדעת נדחתה והיו"ר הנבחר הגיב: "צר לי שגורמים שונים מטעמו של עו"ד קינן בוחרים לקושש קולות של חברי המועצה ולהלך אימים. זו אינה דרכי ואין לי ספק שחברי המועצה יפעלו לפי הבנתם את טובת הלשכה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר