הסוף לצירופים לקבוצות בוואטסאפ ללא אישור?

הצירוף האוטומטי לקבוצות ביישומון, ללא הסכמת המשתמשים, הוא מאפיין שהרגיז רבים • לפי דיווח בבלוג טכנולוגיה, חברת הענק מתכוונת לשנות זאת בקרוב

פיצ'ר קטן לוואטסאפ, גדול למשתמשים // צילום: רויטרס

מהפכה בוואטסאפ: בקרוב לא ניתן יהיה לצרף משתמשים לקבוצות ביישומון ללא האישור שלהם. עד כה, צירוף לקבוצות נעשה באופן חופשי גם מבלי לקבל את אישורם של המצורפים.

על פי הבלוג WABetainfo, וואטסאפ תחל בניסיון של האפיון החדש בגרסת ביתא הפתוחה למשתמשי אנדרואיד. לפי דיווח של הבלוג, האפיון החדש עוד לא החל, אך ייכנס לשימוש בקרוב.

השינוי, שהמוני משתמשים יקבלו ודאי בברכה, יתאפשר על ידי כניסה למאפיינים>חשבון>פרטיות>קבוצות בחשבון הווטסאפ. שם ניתן יהיה לבחור בין צירוף אוטומטי לקבוצות לבין צירף בהסכמת המשתמש. 

המשתמשים של וואטסאפ מחכים כבר זמן רב לשינוי בתחום זה, שלעיתים יוצר מצבים של אי נוחות - כגון הצטרפות מאונס לקבוצות של עמיתים מהעבודה, המשפחה המורחבת, או חברים מהתיכון – כשיציאה מקבוצות אלה עלולה להיתפס כלא מנומסת. ישנם גם מקרים רבים בהם משתמשים מצורפים לקבוצה ללא שום אינטרס, חיבור או היכרות עם חבריה או מטרותיה – דבר שגורר את משתמשי הווטסאפ להתעסקות מיותרת ביציאה מקבוצות.

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר