מזונות בריאים לצריכה יומית // צילום: gettyimages // מזונות בריאים לצריכה יומית // צילום: gettyimages

5 מזונות שיסייעו לכם לשרוף שומנים

מנסים לשמור על גזרה חטובה? תשמחו לדעת שיש כמה מאכלים שדווקא לאכול אותם - יעזור לכם לרזות • לגזור ולשמור

גם אם אתם שונאים לבצע פעילות גופנית או לא מצליחים להתמיד בדיאטה קפדנית, יש כמה מאכלים שאתם יכולים לצרוך, שיעזרו לכם בשריפת שומן. לא מדובר בדיאטת קסם או במהלך שיוביל לשינוי משמעותי ופלאי במשקל, אך הוספת המזונות הללו לתפריט היומי שלכם בהחלט תשפר את שריפת השומנים בגופכם. בהצלחה!

1. חלבון מי גבינה 

מתברר שמי הגבינה (המים שנותרים אחרי פסטור החלב) מכילים בתוכם כמות מועטה של שומן וכמות גדולה מאוד של חלבונים. שני מחקרים שנעשו בתחום הראו כי צריכה של חלבון מי הגבינה הביאה את הצרכן לתחושת שובע לטווח ארוך יותר ומנעה ממנו אכילת יתר. כמו כן, התברר כי מדובר במוצר שמגביר את שריפת הקלוריות בגוף.

2. פלפל חריף

צריכה יומית של פלפל חריף (צ'ילי) מביאה להגברה של חילוף החומרים בגוף ברמה של 20 אחוזים! אחת הסיבות לכך היא החומר קפסאיצין, שמצוי בנדיבות בפלפלים הלוהטים. מדובר בחומר ששומר על הלב ומסייע לשריפת חומרים בגוף ובכך לירידה במשקל. מבחינה זו, צריכה יומית של הירק תועיל לבריאותכם וגם תוביל לירידה במשקל. בתיאבון.

3. ג'ינג'ר 

מתברר כי הזנגוויל, או שורש הג'ינג'ר בשמו העממי, הוא תוסף תזונה שגורם לתחושה של התרוממות רוח, וגם לתחושת שובע לזמן רב. מחקרים רבים מראים שג'ינג'ר מסייע לשריפת שומנים, לעיבוד טוב יותר של האינסולין בדם וכן להרזיה. מבחינה זו, שורש התבלין הזה הוא תוסף חיוני למזון של כל אלו שרוצים לעזור לעצמם לרזות. 

עוד באתר:

מרהיב: צפו במפלי הניאגרה הקפואים

הנרצחת בפיגוע תוכר כעו"ד לאחר מותה

אלה הם הישראלים שהבריחו זהב ביפן

4. שמן קוקוס

כן, כן - קראתם נכון. שמן שמסייע בשריפת שומן. בשל המבנה המולקולרי של שמן הקוקוס, הוא מסייע לגוף לפרק ולשרוף טוב יותר שומנים וקלוריות. במחקר שבוצע בגברים נמצא כי הנסיינים שצרכו במשך 12 ימים תוספת של שמן קוקוס, הורידו 1.1 ס"מ מהמותניים שלהם בממוצע.

5. פפאיה

פרי הפפאיה הוא פרי דל קלוריות; ב-100 גרם פרי יש 43 קלוריות בלבד. מלבד זאת, יש בפפאיה ויטמינים E ו-C וכן נוגדי חימצון שמסייעים לגוף לעכל את האוכל טוב יותר, וכתוצאה מכך לשרוף קלוריות בצורה מוגברת. נוסף על כך, הפרי מכיל חומר שמונע נפיחויות בבטן ומקל על מערכת העיכול שלנו. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו