המופע של אלעד לוי וליהי בנין

על ההצלחה האדירה, התוכניות לעתיד, החברות עם בן זיני וטיילור מלכוב, החרדות, השאיפות והסוד לזוגיות מאושרת • כוכבי הרשת אלעד וליהי, שצברו מיליוני צפיות ביוטיוב ואף מועמדים לפרס האקדמיה לטלוויזיה, מדברים על הכל

צילום: עטיפת הסינגל "לאבד שליטה" // אלעד לוי וליהי בנין

הזוג אלעד לוי וליהי בנין כבשו את רשימות "הסרטונים החמים" של יוטיוב בזכות מיליוני צפיות. הפופולריות של הסרטונים שלהם על זוגיות הביאה אותם לפיתוח של סדרת הרשת "המופע של אלעד לוי" יחד עם השחקן אורי גבריאל, המועמדת עכשיו לפרס של האקדמיה הישראלית. בהמשך צפוי הצמד גם להשתתף בסרט, וכאילו לא די בזאת, הזוג קיבל לאחרונה קמפיין פרסומי שבצדו שכר נאה בגובה 400,000 שקלים.

להצלחה שכזאת נילוות כמובן גם לא מעט תגובות היסטריות של מעריצים. "היו מעריצות, אפילו בנות 20 פלוס, שבכו כשפגשו אותנו", מספרת ליהי. "מעריץ שפגשנו בסינמה סיטי השתחווה על הרצפה מולנו, וגם הוא היה בן 20 בערך. הקהל שלנו הוא מעל גיל 18".

מה התגובה שהכי הפתיעה אתכם?

ליהי: "השמענו את השיר שלנו 'לאבד שליטה' לחבר והוא שאל 'איזה יופי, זה סאבלימינל ועדן בן זקן?'".

אלעד: "הקטע הכי מרגש עבורי היה כשאשתו של כבאי שנהרג באסון הכרמל כתבה לי: 'מאז המוות של בעלי, עד שהכרתי את הסרטונים שלך, הצלחתי לחייך לפעמים אבל זה לא היה חיוך אמיתי. היום בזכותך חזרתי לחייך בשמחה אמיתית'. לא יצא לנו לפגוש אותה, אבל אולי בזכות הכתבה נוכל ליצור איתה קשר".

בסרטונים שלהם, ליהי מצטיירת כחברה השתלטנית "הקלאסית", ואלעד כחבר "שפוט" שלא מצליח להעביר אפילו חמש דקות רגועות עם החברים שלו. במציאות, לעומת זאת, לוי ובנין הם זוג מתוק שמביע לאורך כל הריאיון זוגיות רגועה ומכבדת, רחוקה מהסרטונים הקלילים והמשעשעים שמתרכזים בחיכוכים המוכרים בין בני זוג, שרבים כל כך מזדהים עמם. גם כשהם חלוקים בדעותיהם, הם מקשיבים בסבלנות מעוררת הערצה זה לזו. עד כמה הם רומנטיים? גם בזמנם הפנוי הם אוהבים "להתחבק ולהיות ביחד", אומר אלעד. "הימים שלנו עמוסים אז כשאפשר אנחנו מבלים יחד, בדרך כלל אני רואה סדרות וסרטים וליהי נרדמת לידי".

כשהזוגיות טובה, הכל קל יותר, גם דיאטה, ואפילו שממש לא חסרים פיתויים מסביב. "כל המקרר דיאט ואני לא נוגע בדברים משמינים", מספר אלעד שהצליח להסיר 25 ק"ג ממשקלו. "עברתי מסע לקבלה של המראה שלי. במשך תקופה ארוכה הייתי אובססיבי למשקל וכל בוקר בדקתי שלא עליתי בכמה גרמים. זו התעסקות שגורמת לך להרגיש כל הזמן לא מרוצה. בחודשיים האחרונים הפכתי את נקודת ההשקפה שלי, והיום אני מקבל את עצמי כמו שאני. כל עוד אתה בריא ויש לך אישה שאוהבת אותך, הכל טוב".

ליהי: "אני מקפידה על הרבה פסטות עם שמנת פטריות וקוביות בטטה. ולקינוח רוזעלך".

אלעד: "את מבינה עם מה אני צריך להתמודד?".


הוא בדיאטה, היא ברוזעלך. אלעד וליהי // צילום: משה נחומוביץ'

***

היום הם משלימים אחד את השני, אבל מבט על ילדותם של השניים מגלה יותר הבדלים מאשר דברים במשותף. בעוד ליהי (23) מגדירה את עצמה כנערה חנונית, אלעד (30) עבר חוויה קשה מאוד ששינתה את חייו.

"תמיד הייתי חרשנית. הלכתי להרבה חוגים, רקדתי, למדתי פיתוח קול. עשיתי גם י"ג וי"ד. כמובן שזה בא על חשבון דברים אחרים, כמו למשל שלא היה לי זמן לבן זוג. אלעד היה החבר הראשון שלי. אבל הצלחתי לשלב בין חיים רגילים וחברות ללימודים ועבודה. פשוט ישנים פחות...".

לאלעד, כאמור, היתה ילדות שונה, ופרועה הרבה יותר. אחת מההחלטות השגויות שעשה אף הובילה לאשפוז בסכנת חיים לתקופה ארוכה. האירוע הותיר בו משקעים וחרדות, ואחת ממטרותיו היומיומיות היא להתגבר על הפחד. החדשות הטובות הן שהוא עושה זאת בהצלחה.

"לפני שנים הייתי יחצ"ן מסיבות. באחד הימים העבירו לי סיגריה, שמאוחר יותר הבנתי שהיתה עם החומר 'נייס גאי'", משחזר אלעד. "האירוע הזה גרם לי התקף חרדה חריף שליווה אותי שלוש שנים. בעצם הצלחתי להתמודד עם זה לבד לגמרי, בלי תרופות, בעזרת כושר גופני והמון תעסוקה. ככה גם רזיתי המון וגם התחלתי לכתוב תוכן קומי שחילץ אותי מהמצב החרדתי שהייתי בו. בראייה לאחור, לא הייתי משנה את מה שקרה כי זה גרם לי להיות מי שאני היום, אבל בטח שאני לא מאחל את זה לאף אחד".

מאז, כאמור, חייו של אלעד השתנו מן הקצה אל הקצה. "בחרתי לחיות בראשל"צ מכיוון שהיא פחות מלחיצה מתל אביב. עבדתי נון סטופ, בלילות כמחלק עיתונים ובערב כברמן. הפרסום שלי בסרטונים החל ממש במקרה עם סרטון שצילמתי עם קיקה הכלבה שלי".

למעשה, שניכם גרתם באותה תקופה באותה שכונה בלי להכיר אחד את השני.

"כן, גרנו במרחק שלוש דקות זה מזו, אבל התחלתי איתה באינטרנט אחרי ששמעתי שיר שלה".


מאשפוז בסכנת חיים לכוכב רשת. אלעד לוי // צילום: משה נחומוביץ'

***

זוג כוכבי רשת שהצליחו במקביל לאלעד וליהי הם טיילור מלכוב ובן זיני, שכידוע נכנס לבית "האח הגדול" כאחד מדיירי עונת ה-VIP של הריאליטי, ובמקרה הם גם חברים מאוד טובים. 

"אנחנו מחכים לראות אותו בולט ומצחיק כמו שהוא יודע", מספר אלעד על חברו הקרוב. "הוא ילד טוב שקיבל הרבה תגובות שליליות ברשת והמדינה צריכה לראות את הצד הטוב שלו".

איך הכרתם?

"בן אהב מאוד את מה שאני עושה בסרטונים באינטרנט ולקח ממני המון השראה. לפני כשלוש שנים הזמנתי אותו להשתתף בסרטון ומאז הוא פיתח גם את הדרך שלו ושמרנו על קשר".


"הוא ילד טוב שקיבל הרבה תגובות שליליות ברשת והמדינה צריכה לראות את הצד הטוב שלו". בן זיני // צילום: קוקו

ארבעת החברים אפילו טסו יחדיו לבלות בברצלונה. "למרות שהיה קר ויקר, כל אחד נהנה מהאנונימיות", אומר אלעד. "עשינו הרבה שטויות והקטע הכי מצחיק היה כששמנו מוזיקה ישראלית בפול ווליום במרפסת המלון שלנו על שדרות הרמבלס ופשוט רקדנו ושרנו מול משהו כמו אלף איש שהיו שם בשדרה".

הייתם הולכים לריאליטי אינטנסיבי כמו "האח הגדול"?

ליהי: "מצד אחד זה לקחת סיכון, מצד שני זו פלטפורמה שיכולה לחזק אותך. הקהל של בן וטיילור הוא יותר נוער, והקהל של 'האח הגדול' יותר בוגר, וזה מאפשר להגיע ליותר אנשים. זה יכול להוציא אותך לא טוב מכיוון שאתה לא יכול לערוך ולשלוט במה שמראים. אני ממש לא הייתי נכנסת לזה".


"האח הגדול" זה פחות בשבילה. ליהי בנין // צילום: משה נחומוביץ'

***

מה הסוד שלכם לזוגיות טובה?

אלעד: "אני לגמרי אנטי-ריבים. אני מזהה כל מצב שיכול להתפתח לוויכוח ומוצא דרך לפתור את זה מראש. כמובן שאחר כך אני מוצא דרך לקחת את הקונפליקטים האלה שכל אחד מכיר בזוגיות ולהקצין אותם בסרטונים. גם חשוב לחזק אצלך את התחביבים של השני".

מה הייתם אומרים לעצמכם בגיל 15?

אלעד: "תהיה סבלני. תחכה עוד קצת, זה המסלול הנכון להגשים את החלום שלך וליצור לקהל. לדעת מה אתה רוצה זה כבר חצי דרך להגשמה עצמית".

ליהי: "למרות העבודה הקשה, בשלב מסוים ויתרתי על החלום להיות זמרת. בזכות אלעד התפתחתי בתחום של המשחק וחזרתי למוזיקה, שזו האהבה הגדולה שלי. צריך לזכור שהכל עניין של זמן, ובסוף זה משתפר".

לוי ובנין הם מאורסים טריים. הם אמנם רק בשלבים הראשונים של תכנון החתונה, אבל הם כבר יודעים איך תראה חתונת החלומות שלהם. טוב, לפחות ליהי יודעת.

ליהי: "תהיה חתונה גדולה, 800 מוזמנים. אני אלבש שמלה בסגנון של ברטה".

אלעד: "העיקר שיסתדר לליהי מה שהיא רוצה. ושצ'יקו הכלב יהיה השושבין. וכמובן מלא כסף במתנות".

 • השיר שנכתב על חתונת לוסי אהריש וצחי לוי

 • הרשת בטירוף: הייתם מזהים את מדונה?

 • לא תאמינו איך נראית שרת התרבות של שבדיה

 • יש מחליפה לקורין גדעון

 • מי הדמות הוולגרית בתולדות "האח הגדול"?

 • זהו פרצופו האמיתי של דודו פארוק

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר