הפתעה: הזוגיות החדשה של בראד פיט

לפי דיווחי הצהובונים, השחקנים בראד פיט ושרליז ת'רון יוצאים כבר למעלה מחודש, אבל אל תמהרו לכתוב את הצ'קים כי מדובר בינתיים רק בדייטינג על אש קטנה

על כל תפקיד צפוי ומתבקש שדרש ממנו לגלם את "היפיוף המיוסר", הוא תמיד הקפיד לקחת לפחות תפקיד אחד שיהיה פחות צפוי ויותר מאתגר. פיט, צילום: GerryImages

ממשיך הלאה: עכשיו, כשקרב הגירושים המתיש והקשה עם אנג'לינה ג'ולי כבר כמעט מאחוריו, לבראד פיט (55) יש סוף סוף זמן לחזור לשוק ולחפש אהבה חדשה. 

מי שכל הנראה מחממת את לבו של הכוכב ההוליוודי בימים אלה, כך בכל אופן על פי דיווחי הצהובונים, היא השחקנית הדרום אפריקאית זוכת האוסקר שרליז ת'רון.

 • "כך ניסיתי להציל את הנישואים עם בראד פיט"

 • השערורייה מאחורי הגירושים של בראנג'לינה

מקורות מספרים כי השניים הכירו דרך הארוס לשעבר של ת'רון (43) השחקן שון פן, והחברות התפתחה למערכת יחסית רומנטית בדצמבר האחרון.


בראנשרליז זה הבראנג'לינה החדש. שרליז ת'רון // צילום: AP

"הם מתראים בצורה לא מחייבת", סיפר מקור יודע דבר לצהובון סאן. "הם חברים כבר תקופה והכירו באופן אירוני דרך האקס של שרליז, שון פן. לאחרונה העניינים ביניהם התחממו".

עדי ראייה סיפרו כי הצמד היפה נצפה מפלרטט במלון היוקרתי שאטו מרמונט לאחר הקרנה של הסרט "רומא". "בראד הגיע למסעדה אחרי הסרט, החליף בגדים והצטרף לשרליז בפינה של הבר", סיפרו עדי ראייה. "הם נגעו אחד בשנייה בלי הרף ובראד שם את היד שלו על הגב שלה ואפילו קרץ לה בשלב מסוים", הוסיפו.


האם עכשיו הוא יהיה מאושר? פיט // צילום: REUTERS

אם השמועות על הזוגיות החדשה והלוהטת הזו יתבררו כנכונות, זו תהיה מערכת היחסים הראשונה של פיט עם איי ליסטרית מאז הפרידה מג'ולי ב-2016. ת'רון הייתה כאמור מאורסת לשון פן, והשניים נפרדו ב-2015.

 

 • נחשף פרצופו האמיתי של דודו פארוק

 • "האח הגדול": עדי לאון זה טוב או רע?

 • נעלם קמפיין HOT עם רונאלדו

 • "הצלתי את ביונסה מאר. קלי"

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר