האפליקציה המהפכנית בעולם הפארם

באפליקציה ניתן למצוא פיצ'ר המאפשר לצרכנים לסרוק ברקוד של כל מוצר מעולם הפארם והביוטי, ולהשוות את מחירו באתר "מדי-לינק"

האפליקציה שתשנה את עולם השוואות המחירים בפארם // צילום: טליה ברהום

אתר הפארם "מדי-לינק" השיק אפליקציה המאפשרת לצרכן לבצע סקר שוק באופן פשוט ומהיר על ידי סריקת הברקוד של מוצרי הפארם הרצויים מכל רשת פארם, ולקבל את מחירה באתר.

באפליקציה ניתן למצוא פיצ'ר המאפשר לצרכנים לסרוק ברקוד של כל מוצר מעולם הפארם והביוטי, ולהשוות את מחירו ב"מדי-לינק". בנוסף,  ניתן לסרוק את הברקודים בכלל רשתות השיווק השונות: סופר פארם, רמי לוי, BE, ולבצע השוואת מחירים מהירה און ליין גם אם הצרכן נמצא בחנות. בדרך זו ניתן לבצע סקר שוק ובכך לרכוש את המוצר במחיר הזול ביותר.

אחרי בחירת המוצרים, ניתן לבצע את ההזמנה באפליקציה ולקבל עם משלוח עד הבית באמצעות דואר ישראל, שירות Boxit או באיסוף עצמי.

באפליקצית "מדי לינק" מגוון רחב של המוצרים מעולם הפארם והביוטי, הכוללים מוצרים לאם ולתינוק, ויטמינים ותוספי תזונה, מוצרי טיפוח והיגיינה ועוד .

שאול סלם, מנכ"ל אתר מדי־לינק אמר ל'ישראל היום': "הרעיון הוא לתת ללקוח אפשרות השוואה והחלטה גם כשהוא ניגש למדף ברשתות הפארם או ברשתות המזון. באפשרות הלקוח לגשת לאחד הסניפים ולסרוק את המוצר שהוא רוצה להשוות ולראות מה המחיר המוצע במדי-לינק בכל רגע נתון, כשיש מוצרים שהפערים יכולים להיות גדולים".

מה מגוון המוצרים שניתנים להשוואה?

אנחנו מציעים מעל 5,700 מוצרים שכוללים מוצרי תינוקות כדוגמת: מוצצים, בקבוקים, מוצרי האכלה,  תוספי תזונה וויטמינים, קוסמטיקה, דרמו קוסמטיקה. מדובר בכל המוצרים שמוצעים אצלנו בקטלוג המוצרים. ברוב המקרים זה עונה על 70-90% מהמוצרים שמוצעים בשוק.

אנחנו רואים את כמות ההורדות של האפליקציה שהולכת וגדלה, התחלנו עם עשרות בודדות של משתמשים ובחודש האחרון אנחנו עומדים על אלפים. כמות השימושים באפליקציה גדלה באופן משמעותי. המוצרים הכי מבוקשים הם ויטמינים, לאחר מכן ממוקמים מוצרי דרמוקוסמטיקה ואחרי זה מוצרי תינוקות.

בתחום התינוקות יש עולמות שלמים של מוצרים סמי טיפוליים ,שם המחירים מאד יקרים. למשל בתחום רפידות בהנקה הפערים יכולים להיות גבוהים, תוסף התזונה פרנטאל לנשים בהריון עולה אצלנו 54-57 שקלים ובמקומות אחרים הוא יכול להיות יקרב  20-40 שקלים . בקנייה ממוצעת של 300 שקלים אפשר לחסוך אצלנו 50-100 שקל באותה קנייה. 

ומה לגבי פערי המחירים לעומת אמזון ואי ביי?

"כבר היום אנחנו מסתכלים בהרבה מקומות על המחירים של אמזון ושואפים להגיע למחירים שם. עם זאת יש לנו רגולציה שכוללת מיסוי ואנחנו קונים מספקים מקומיים. התחרות היא לא הוגנת בגלל המיסוי אבל אלה כללי השוק ואיתם אנחנו מתמודדים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר