תעלומה: עצמות אדם נמצאו ליד חוף אכזיב

רופא מהצפון שטייל במקום מצא את העצמות ופנה לתחנת המשטרה • חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי פתחו בסריקות - ומצאו עצמות נוספות שנסחפו מהים

עצמות נמצאו על ידי רופא סמוך לחוף אכזיב // צילום: אנצ'ו ג'וש/ג'יני // עצמות נמצאו על ידי רופא סמוך לחוף אכזיב // צילום: אנצ'ו ג'וש/ג'יני

המשטרה פתחה בחקירה השבוע בעקבות מציאת עצמות אדם סמוך לחוף אכזיב. העצמות נמצאו על ידי אזרח תושב הצפון, רופא במקצועו, שטייל באזור בשבת. על פי אבחון מקצועי, סבר הרופא כי מדובר בעצם אדם ולפיכך פנה ודיווח למשטרה.

עם קבלת הדיווח, נשלחה העצם לבדיקה מקצועית של המכון לרפואה משפטית. במכון החלו בניסיונות להפיק פרופיל DNA להמשך החקירה. במקביל, חוקרים בתחנת נהריה וחוקרי מז"פ ממחוז חוף פתחו בסריקות לבחינת עוד ממצאים באזור מציאת העצם.  

בתום סריקות נרחבות נוספות היום של חוקרי המז"פ, שכללו את בחינת כיוון זרימת הנחלים בחסות מי הגשמים והאפשרות כי מדובר בפליטת עצם מכיוון הים, אותרו באזור כמה עצמות אחרות. העצמות נשלחו גם כן למכון לרפואה משפטית לבחינת קשר  לעצם הראשונה שנמצאה. 

יש לציין, כי בשלב זה אין אינדיקציה לכך שמדובר בזירת פשע או עבירה פלילית. ייתכן שמדובר בעצמות נעדר אלמוני ובהתאם לממצאים הרפואיים, ייבחנו כיווני הפעולה בהמשך.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר