"מלך הזנות" חשוד באיומים על עד

לטענת המשטרה, ג'קי יזדי איים באלימות על אדם שהעיד נגדו • יזדי נעצר לפני כחודשיים בחשד לניהול בית בושת, סרסור והלבנת הון

ג'קי יזדי בבית המשפט // צילום: רוני שיצר

ג׳קי יזדי, המכונה "מלך הזנות" של תל אביב, נעצר אתמול (שלישי) בחשד שסחט אדם שהעיד נגדו ואיים עליו. עוד הוא חשוד כי ניסה לגבות חוב מאדם אחר, לבקשת משפחתו של בעל החוב שהלך לעולמו.

משטרת מרחב דן עצרה לפני כחודשיים את יזדי יחד עם אשתו, בנו גולן ובני משפחה נוספים, בחשד לניהול והפעלת בתי בושת, סרסרות והבאת אדם לידי מעשה זנות, העלמת מיסים והלבנת הון של מיליוני שקלים לאורך שנים. ברוח ימי האכיפה הכלכלית, המשטרה גם תפסה נכסים של משפחת יזדי, את מבנה בית הבושת "טרופיקנה" ו"טאג' מהאל", כלי רכב וחשבונות בנק לחילוט. 

מאז יזדי שוחרר לביתו והחקירה נמשכה. לאחרונה התקבל דיווח כי יזדי איים על עדים בתיק החקירה נגדו כי אם לא יחזרו בהם מעדותם, הוא יפעל נגדם באלימות וזאת במטרה להניא אותם מלהעיד נגדו. אמש, עם תום מלאכת איסוף הראיות, יזדי הובא לחקירה בתחנת המשטרה ברמת גן, ונכלא בתום החקירה.

בהארכת מעצר של יזדי, שנערכה היום בבית משפט השלום בת"א, ביקש פרקליטו, עו״ד ישראל קליין, לשחררו כי לא נשקפת סכנה לציבור. השופט עלאא מסארווה סבר כי קיים חשד סביר שיזדי ביצע את המיוחס לו, אולם התחשב בנסיבות המקרה ומצבו הבריאותי והאריך את מעצרו רק ביממה.

המשטרה טענה לפני כחודשיים כי יזדי ניהל את מועדון טרופיקנה שלושה עשורים, שכעת מוצג מחדש כמכון עיסוי. בקומה השנייה, מעל טרופיקנה, נמצא "טאג' מהאל", בו ניהל יזדי, לטענתו, מכון ספא וחדרי מלונית, והוא עצמו אף התגורר באותה קומה. המשטרה טענה כי יזדי התקין מצלמות נסתרות בקירות "טאג' מהאל" ומיקרופונים בתקרות, והיה צופה און ליין בפעילות המינית של הזוגות ששוכרים את החדרים.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר