חשד: תושב אשדוד אנס ילדות ונערות

לפי חקירת המשטרה, החשוד בן ה-25 איתר את קורבנותיו, בנות 13-9, דרך הרשתות החברתיות, כשהוא מתחזה לאישה צעירה • כמו כן, כתב אישום אחר הוגש נגד גבר שחשוד כי הטריד מינית נערות וסחט אותן באיומים

תקפו את הנערה בת ה-13. אילוסטרציה, צילום: יהושע יוסף

משטרת ישראל סיימה היום (רביעי) את חקירתה בעניינו של תושב אשדוד בן 25, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין ועבירות נוספות בילדות ובנערות בגילאים 13-9, וכן בנשים מעל גיל 18.

החשוד נחקר על ידי יחידה מבצעית 105 בלהב 433 בחשד לביצוע עבירות מין, לרבות אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה, הטרדה מינית, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין, התחזות לאחר והעברת מידע כוזב במחשב. מעצרו של החשוד הוארך מיום מעצרו ב-12 לדצמבר 2018 ומחר צפויה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה להגיש נגדו הצהרת תובע.

מהמשטרה נמסר כי במהלך החודש האחרון נאספו ראיות נגד החשוד שפעל במשך תקופה ארוכה ברשתות החברתיות, תוך שהוא מסתיר את זהותו האמיתית ומתחזה לאישה צעירה.

החקירה החלה בעקבות דיווח של הורים למוקד 105, במהלכה עלה כי החשוד ביצע לכאורה את העבירות החמורות בזמן שריצה עבודות שירות של תיק אחר שנוהל נגדו, גם כן על עבירות מין שביצע בנערות בשנים 2014-2015 במרחבי הרשת.

החקירה בוצעה בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ולוותה לכל אורכה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

סחט תמונות עירום מנערות באיומים

במקרה שני, הוגש היום כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון נגד יניב אברהם גרב בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הטרדה מינית בנערה שטרם מלאו לה חמש עשרה שנים, התחזות כאדם אחר, סחיטה באיומים, מעשה מגונה בכוח, והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלירן אשכנזי, במסגרת הליך אחר המתנהל בעניינו של הנאשם בבית משפט השלום בפתח תקווה, נאסר עליו להשתמש בטלפון חכם או בעל אמצעי תקשורת אינטרנטי.

למרות זאת, רכש הנאשם טלפון חכם ובאמצעותו יצר קשר עם 11 נערות בוואטסאפ ובאינסטגרם. הנאשם התחזה לצעיר העוסק בדוגמנות, שלח לנערות תמונות של נערים צעירים כשהוא טוען שזה הוא בתמונות, ושיקר כי הוא מעוניין בקשר זוגי-רומנטי עימן.

ההתכתבויות והשיחות של הנאשם עם הנערות היו שיחות מיניות, שבמסגרתן קיבל, או ניסה לקבל מהן, תמונות בעלות אופי מיני. באותן שיחות הוא גרם לחלקן לבצע מעשה מיני בגופן. בשניים מן המקרים, הנאשם סחט באיומים את הנערות, בכך שאמר להן כי יפרסם את תמונותיהן האינטימיות ששלחו לו, אם לא תשלחנה לו תכנים מיניים נוספים.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר