יצחק אברג'יל: "ביצעתי יותר עבירות משיש לך שערות"

יצחק אברג'יל, המואשם בארבעה מקרי רצח, העיד בחקירה נגדית • התובע בתיק הטיח בו: "אתה עושה מניפולציות על כולנו – עדותך היא עדות שקרית"

אברג'יל בבית המשפט // צילום: יוסי זליגר

יצחק אברג'יל המואשם בארבעה מקרי רצח במסגרת תיק החיסולים בעולם התחתון (512) המשיך היום (חמישי) בעדותו תחת חקירה נגדית. במהלך החקירה אמר העבריין: "ביצעתי יותר עבירות משיש לך שערות".

התובע בתיק עו"ד ניסים מירום הסיר את הכפפות במהלך החקירה וטען שעדותו של אברג'יל שקרית. "מדובר במחזה שהמצאת לקראת עדותך בבית המשפט", הטיח בו, "עשית מניפולציות על כולנו, גם על השופטים".

עו"ד מירום הוסיף ואמר לעבריין: "אתה משתמש בשפת קודים כשאתה מדבר על סמים ורציחות – ולא כשאתה מדבר על ירקות".

על פי גרסת התביעה, הנאשם חשד שזאב רוזנשטיין הוא האחראי לרצח אחיו יעקב ז"ל, ולכן ניסה לחסלו פעמיים. בניסיון השני, שהתרחש ברחוב יהודה הלוי שבתל אביב, נרצחו שלושה אזרחים חפים מפשע שנקלעו לאזור.

בחקירה הראשית טען אברג'יל כי בינו לבין רוזנשטיין לא היתה כל יריבות וסיפר שבחתונת אחיינו, הוא פגש את האחרון וזה נשק לו במצח.

התובע ניסה להפריך טענה זו וכינה אותה "מניפולציה". לדבריו, החתונה האמורה נערכה כשישה חודשים לפני הרצח של יעקב אברג'יל. על כך השיב הנאשם: "זאביק הוא חבר של אחי מאיר. אני לא מכיר את הבן אדם ואין לי בעיה איתו. הוא יכול להיות אבא שלי מבחינת הגיל".

לאורך כל עדותו הכחיש הנאשם את העבירות המיוחסות לו בכתב האישום. בין היתר העיד על עצמו כי הוא אינו יכול להיות נוכל להבדיל מלהיות שודד. "יש הבדל בין שודד לבין נוכל", הסביר, "פשעים עשיתי יותר ממה שיש לך שערות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר