חדש: מסלולי אופניים בגוגל מפות

התכונה שרוכבי האופניים ציפו לה - עכשיו בגוגל מפות: תכנון מסלולים באמצעות רכיבת אופניים • עיריות ת"א, ראשל"צ וירושלים משתפות פעולה עם המיזם ומעדכנות את גוגל במסלולי האופניים שלהן

עכשיו גם למסלולי אופניים. ניידת של גוגל מפות בתל אביב // צילום: יהושע יוסף

התכונה שרוכבי האופניים חיכו לה – הושקה בישראל. עד היום ניתן היה לנווט באפליקציה גוגל מפות רק במסלולים לנהגים, הולכי רגל ונוסעי תחבורה ציבורית. כעת המשתמשים יכולים לבחור לנווט דרך מסלולי אופניים. 

במידה ואין מסלול אופניים רציף, כמו ברוב המקרים, גוגל תמצא לטענתה את מסלול הרכיבה הקצר ביותר, כשהיא לוקחת בחשבון שבילי אופניים קיימים תוך כדי הימנעות ככל הניתן מכבישים מסוכנים בדרך. נכון להיום עיריות תל אביב, ראשון לציון וירושלים, משתפות פעולה עם גוגל, בתכנון המסלולים על-ידי עדכון הנתונים שיש בידיהם על מסלולי האופניים בעיר.

בוועידת המפתחים האחרונה, הכריזה גוגל על שורה של שיפורים לשירות המפות שלה, כולל אפשרות להזמין מראש ולאסוף את הקפה מהסניף הקבוע שלכם בדרך לעבודה, ומציאות רבודה שתכוון אתכם דרך מצלמת המסארטפון באיזה כיוון ללכת עם חצים גדולים שיופיעו מעל התמונה. ברם העדכונים האלה, הם עדכונים מתגלגלים, ובשאיפה, יגיעו גם אלינו בשלב מסויים, כמו מסלולי האופניים שהושקו כעת. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר