קרם פנים חדשני בבדיקה שלנו // צילום: getty images

מה חשבנו על קרם פנים שהמציאו מדענים בבר-אילן?

מותג הקוסמטיקה של חוה זינגבוים יחד עם המכון לננו-טכנולוגיה בבר-אילן פיתחו קרם חדשני שמחליף הזרקות מילוי ואנחנו ניסינו אותו • חדשות הטיפוח

בשמי נישה יוקרתיים מברצלונה נוחתים בדיוטי פרי, חוה זינגבוים נלחמת בהזדקנות העור עם מוצר חדשני, ופרימייר עם מקדם הגנה מהשמש פותר שתי בעיות במריחה אחת. כל המוצרים שניסינו השבוע וחוות הדעת המפתיעות.

קרם פנים אנטי-אייג'ינג מבית חוה זינגבוים 

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים וקבוצת מדענים מאוניברסיטת בר-אילן, פיתחו מוצר חדש בשם PROPHECY 2. מדובר בפיתוח של פורמולה חדשנית בעלת ריכוז גבוה פי שניים של חומצה היאלורונית, לעומת הדור הראשון של PROPHECY. 

לדברי היצרנים, PROPHECY 2 מאפשר החדרה של חומצה היאלורונית אל תוך שכבות העור העמוקות, באמצעות מריחה וללא צורך בהזרקות. המוצר מבטיח למנוע סימני הזדקנות מוקדמת של העור לאורך זמן. 

ניסינו: הנסיינית  נדרשה למרוח את התכשיר בוקר וערב , לדבריה, בימים הראשונים התכשיר עקצץ מעט, ולאחר שימוש של חודש ימים התכשיר עידן קמטוטים, ובעיקר שיפר את מראה העור. 

השורה התחתונה: אומנם המחיר לא זול, אך מדובר במוצר יעיל.

מחיר: 575 שקלים ל-50 מ"ל. 

להשיג אצל קוסמטיקאיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים. 

PROPHECY 2 של חוה זינגבוים // צילום: כפיר זיו

פריימר של בובי בראון

מותג "בובי בראון", השיק את קולקציית Primer Plus Collection, המשלים את תכשירי המייק-אפ. מדובר בתכשיר שנועד לסייע בהכנת העור לפני מריחת מייק-אפ והחלקתו לגימור חלק ומוקפד יותר. 

בדקנו את Primer Plus Protection SPF 50, (מבין מגוון המוצרים בקולקציה). מדובר בנוסחה שקופה שלפי הבטחת החברה נספגת במהירות ומחליקה את מרקם העור, עם רמת הגנה גבוהה מפני קרני UVA ו-UVB. 

ניסינו: הנסיינית ציינה לטובה את הניחוח והעדר המרקם הסיליקוני שקיים בדרך כלל בפריירים, יחד עם זאת, התחושה הראשונית לדבריה, היא מעט "כבדה" ויש צורך להמתין מספר דקות עד לספיגה מלאה, לפני שאפשר להתחיל להתאפר. לדבריה, המוצר עוזר לשמור על עמידות האיפור אך כבעלת עור מעורב היא הייתה מעדיפה מרקם מעט קליל יותר, גם במחיר של הגנה מינימלית או העדר הגנה.

השורה התחתונה: פריימר איכותי בריח מצוין, אם כי יש קלילים יותר לעור.

מחיר: 180 שקלים.

להשיג בחנויות בובי בראון. 

Primer Plus Protection SPF 50 של בובי בראון // צילום: יח"צ

סדרת טיפוח לגבר -  NIVEA MEN 

מותג הטיפוח NIVEA MEN (הסדרה השחורה לגבר) השיק סדרת טיפוח חדשה בשם DEEP. לדברי החברה, המוצרים מקנים לעור תחושת רעננות מתמשכת וניחוח עצי עמוק הנשאר לאורך זמן. הסדרה כוללת: תחליב לחות לאחר גילוח, דאודורנט ספריי ורול-און, וג'ל רחצה שמתאים לגוף, לפנים ולשיער . 

ניסינו: מתוך סדרת המוצרים, מסרנו דאודורנט ספריי וג'ל רחצה לחייל פעיל גופנית. לדבריו, ג'ל הרחצה בעל ריח נעים ומרענן, מנקה היטב, אבל אין לו ייחוד. גם גבישי המלח הנמצאים בתוך המוצר - שאמורים לכאורה לשפר את הניקוי של העור - לא הורגשו כלל. לעומת זאת, לדאודורנט הספריי יש ריח חזק המתפוגג בהמשך היום, ולדבריו מדובר במוצר מוצלח מאד, ששומר על תחושת ניקיון ויובש מהזעה, על רעננות וריח נעים.   

השורה התחתונה: הדאודורנט מומלץ. 

מחיר: דאודורנט ספריי ורול-און, 150/50 מ"ל, 24.9 שקלים. 

ג'ל רחצה DEEP , 500 מ"ל,  19.9 שקלים.

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

ג'ל רחצה של NIVEA MEN // צילום: יח"צ

פלטת קונטור - B COSMIC

מותג הדגל B COSMIC של רשת האיפור יוסי ביטון, משיק פלטת קונטור המיועדת לפיסול הפנים, על ידי יצירת עומק, הסתרת כהויות וכתמי פיגמנטציה ויצירת נקודות אור. 

פלטת הקונטורים מורכבת משלושה קונסילרים המאופיינים בכיסוי גבוה, המושג באמצעות שכבה עדינה. הנוסחה הייחודית של המוצר מכילה פיגמנטים ואבקות מיקרוניות אשר מבטיחים, לדברי החברה, שכבה דקה, אחידה וחלקה היוצרת גוון מושלם, יחד עם השמנים הטבעיים במוצר המספקים רכות ופעולת שיקום לעור. 

ניסינו: הפלטה מכילה קונסילר, קורקטור לנטרול כהויות וקונסילר נוסף בגוון חום. הפלטה הינה רב שימושית וניתן להשתמש בה כפלטת הארות והצללה. הקונסילרים במרקם קרמי וקליל ולמרות זאת רמת הכיסוי שלהם היא בינונית-גבוהה והעמידות שלהם מחזיקה לאורך זמן. הנסיינית שלנו, שפחות עושה שימוש בהארות והצללות רטובות, הייתה מסתפקת בפלטה הכוללת קורקטור וקונסילר. 

השורה התחתונה: מוצר שנותן כיסוי טוב, המחיר לא זול.

מחיר: 250 שקלים.

להשיג ברשת יוסי ביטון, לברור נקודות המכירה בקרו באתר המותג.

פלטת קונטור B COSMIC // צילום: יח"צ 

סדרת בשמי נישה - CARNER BARCELONA

מותג בשמי הנישה היוקרתי CARNER BARCELONA, נוחת בימים אלה בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומביא איתו את הרוח המודרנית של ברצלונה. למותג ארבע סדרות עשירות בניחוחות דומיננטיים  שונים: 

  • WOODY COLLECTION - ליין בניחוח עציי עם שבעה בשמים בניחוח עצי אלגנטי. 
  • FLORAL COLLECTION – ליין פרחוני עם שלושה בשמים.
  • ORIENTAL COLLECTION – ליין אוריינטלי עם שלושה בשמים בניחוח עמוק ותבליני.
  • BLACK COLLECTION- הליין היוקרתי, עם שלושה בשמים.

ניסינו את הבושם: LATIN LOVER - השייך לליין הפרחוני. מדובר בניחוח מאוד ייחודי ושונה מבשמים קיימים. הניחוח רומנטי עם נגיעות ברגמוט ופאצו'לי עם מספר ניחוחות של פרחים. 

השורה התחתונה: לא זול, מריחים יוקרה באוויר. 

מחיר: 180 דולר ל-100 מ"ל )או דה פרפיום).

להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

בשמי הנישה של CARNER BARCELONA // צילום: יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו