גננת שהורשעה בתקיפה בגן באשקלון - חשודה שוב בפגיעה בילדים

הורים לפעוטות בגן פרטי באשקלון התלוננו כי הגננת פוגעת בילדיהם • היא עוכבה לחקירה ותובא להארכת מעצר • אותה גננת הורשעה ב-2016 בתקיפת ילדים, וריצתה עבודות שירות

צילום אילוסטרציה: אורן בן חקון

חשד למקרה נוסף של התעללות בילדים על ידי הגננת: במשטרה התקבלה תלונה אודות פגיעה בפעוטות בגן ילדים פרטי באשקלון. לפי החשד, גננת הגן נקטה באלימות כלפי הילדים שהיו נתונים תחת חסותה.

 

עם קבלת התלונה הגיעו הבוקר (חמישי) השוטרים לגן ועיכבו את הגננת, תושבת אשקלון, לחקירה. בסיום החקירה הוחלט על מעצרה של הגננת. היא תובא מאוחר יותר היום לדיון בבית משפט השלום באשקלון, להארכת מעצרה. ב-2013 היה לה גן פרטי והוגשה נגדה תלונה על תקיפת קטינים והיא הורשעה לעבודות לתועלת הציבור.

 

ביוני עצרה משטרת ישראל עובדת בגן ילדים ברמת גן בחשד להתעללות בקטינים בגן, לאחר חקירה סמויה. בדיון להארכת מעצרה אמרה נציגת המשטרה, נחמה ארדי, כי יש בידם סרטון שהתקבל לפני מספר ימים ובו נראית החשודה מתעללת בילדים. לדברי ארדי החשודה סיגל אלקיים וייס נחקרה ושוחררה לאחר קבלת התלונה וכאשר התקבלו הסרטונים היא נעצרה שוב. "היא הודתה והצטערה. ויתר מזה היא הוסיפה ואמרה שאם הייתה רואה כזה סרטון באינטרנט היא הייתה אומרת: 'מי זו המפלצת הזו שעושה את זה?', לדברי ארדי.

 

מוקדם יותר בחודש מרץ השנה נעצרו שלוש גננות בגן ילדים פרטי בפתח תקווה. מספר הורים הגישו תלונה במשטרת פתח תקווה, וטענו כי ילדיהם התנהגו באופן שלא כרגיל לאחרונה. "החשד הוא ששלוש הגננות התעללו מזה זמן מה במספר ילדים בגן ואף היכו אותם", סיפרו ההורים. "מדובר במכות בראש ובידיים. הן הכריחו אותם לאכול כשזה מלווה בקללות ובצעקות. בלא מעט הזדמנויות הן גרמו להם לבכות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר