כתב אישום נגד רוצחי מאור בן חיים

כתב האישום הוגש נגד מאור כהנא (קפקא) ואריאל ורדיניאן, תושבי קריית ביאליק • בן חיים ניסה להימלט ממאור כהנא במסעדה, נפל לרצפה ונורה למוות

זירת הרצח בקרית ים // צילום: מישל דוט קום

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מאור כהנא (קפקא) בן 23, ואריאל ורדיניאן בן 28, ,תושבי קריית ביאליק, בגין רצח מאור בן חיים בקריית ים בחודש שעבר. ביום שלישי הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את הרצח. 

בן חיים נורה למוות בעת ששהה בבית קפה על חוף הים בקריית ים בחודש שעבר. הוא ככל הנראה נורה על רקע סכסוך שהחל בין קרוב משפחתו לתושב אחר בקריות. 

על פי כתב האישום, הנאשמים קנו אקדח על מנת לרצוח את בן חיים. ביום הרצח כהנא וורדיניאן הגיעו למסעדה בה ישב בן חיים, כשהם רכובים על גבי אופנוע. כהנא נכנס למסעדה, בזמן שורדיניאן המתין לו על האופנוע מחוץ למסעדה. כהנא נכנס למסעדה עם קסדה על ראשו ואקדח טעון. בן חיים הבחין בכהנא, שהתחיל לרוץ אחריו במסעדה עם אקדח שלוף. במהלך המרדף בן חיים נפל ליד אחד מהשולחנות שהיו במקום, וכהנא ניצל את ההזדמנות וירה בו שבע יריות ממרחק של שני מטרים, שגרמו למותו. 

מייד לאחר הרצח ברח כהנא מהמקום, ונמלט עם ורדיניאן שהמתין לו על האופנוע. השניים נסעו לשמורת נחל נעמן, שם החביאו את האופנוע בסבך שיחים. בסביבות השעה 1:30 הם נעצרו במקום המסתור, אחרי שהעלימו את האקדח ואת החולצה אותה לבש כהנא בזמן הרצח, ולאחר ששרפו חלקית את מקום המסתור על מנת לשבש את ההליך המשפטי. 

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. 

"זה היה מפחיד, שמענו יריות וצעקות וראינו אנשים שרצו בבהלה ורכב שנמלט מהמקום. אני חשבתי לעצמי: מה היה קורה אילו ילדים או אזרחים תמימים שנמצאים בטיילת היו נקלעים לקו הירי או נפגעים? מלחמות העולם התחתון מסוכנות לא פחות מטרוריסטים״, סיפרה מ', תושבת הקריות, שהייתה עדה לאירוע.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר