קים קרדשיאן: כך הורדתי 11 ק"ג

הכוכבת דיווחה לעוקביה על הדיאטה שגרמה לה לרזות משמעותית • הסוד: פחות סוכר, יותר ספורט ומעט גלידה

קים קרדשיאן // צילום: אינסטגרם

כוכבת הריאליטי והסלבריטאית האמריקנית, קים קרדשיאן ווסט, פירסמה פוסט לעוקביה ומעריציה ודיווחה שהצליחה לרדת ממשקל של 63.5 ק"ג למשקל של 52.6 ק"ג -  קרי ירידה של כ-11 ק"ג. הירידה הושגה לדבריה אחרי שנה של אימונים יומיומיים מפרכים, בשילוב משקולות ותרגילים נוספים. קרדישאן השקיעה שעה וחצי של אימון מדי יום, עם מאמנת הכושר הפרטית שלה. 

בנוסף הכוכבת פירסמה שהיא צימצמה את כמות הסוכר שהיא צורכת, ושכעת "הגילטי פלזר" היחיד שלה הוא קצת גלידת האגן דאז מפעם לפעם. 

This @kkwbeauty peach#4 lipstick has sold out but we will announce a restock hopefully soon! You can still shop the classic eye shadow palette and lipstick 2 & 3 kkwbeauty.com

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Aug 3, 2018 at 9:17am PDT

קרדשיאן בת ה-37, העלתה לאינסטגרם תמונות חדשות של גזרתה המשודרגת, וציינה כי שיטת האימון האינטנסיבית והירידה הדרסטית במשקלה עוררו שאלות אפילו אצל אימה. 

"אני עובדת כל יום על הרמת משקלים כבדים, אני לא עושה המון אירובי. אבל בכנות אני לא שמה על מה שאומרים ביחס למשקל שלי. אפילו אמא שלי קצת מודאגת ולפני שבוע היא לקחה אותי לשיחה, אבל לא אכפת לי בכלל". 

קרדשיאן ווסט ציינה גם כי "כיום הדיאטה שלי הרבה יותר בריאה, אני לא אוכלת סוכרים שמנפחים לי את הפנים כמו בעבר. אני ממש שולטת בהרגלי האכילה שלי, ואני לא רוצה להרוס כלום במראה שלי". 

On vacay he just likes to sleep but I got him out for 5 mins for a pic

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Aug 22, 2018 at 9:09am PDT

המאמנת והשרירנית מליסה אלקנטרה, שעובדת עם קרדשיאן, עברה שינוי גופני מרשים בעצמה אחרי גיל 30. אימה של קרדשיאן, כריס ג'נר, נתנה את הגרסה שלה לאימונים: "מליסה מגיעה אל קים שש פעמים בשבוע, בשעה 6:00 בבוקר. האימונים מתמקדים בפיתוח חלקי גוף ספציפיים שקים רוצה להבליט. שלושה ימי אימונים מוקדשים לבניית שרירי הרגליים, שקים מאד לא אוהבת, אבל היא מחוייבת להם". 

המאמנת גם בנתה לקרדשיאן דיאטת פחמימות וחלבונים מיוחדת, שהשפים של הכוכבת מכינים. "אני יכולה להעיד שקים נדהמת מהשינוי שהיא עברה, היא מאד ממוקדת ויש לה מחויבות ומטרה", אמרה אלקנטרה. 

הדיאטה של קים

על פי מה שפורסם, התזונה של קרדשיאן מבוססת על אכילת כמות מאוזנת של חלבונים, פחמימות ושומנים. יום טיפוסי של כולל אכילת פנקייק שיבולת שועל לארוחת הבוקר; עוף, בטטות וירקות לארוחת צהריים; ודגים וירקות לארוחת ערב. לדברי המאמנת: "מזונות מעובדים הם מחוץ לתחום. אני רוצה שהיא תאכל אוכל אמיתי מבושל כל יום. סביר להניח שאם זה בא מתוך קופסה, זה לא טוב בשבילה".

האם הירידה במשקל של קים בריאה?

גובהה של קרדשיאן הוא 159 סנטימטרים בלבד. מבחינה זו המשקל האידיאלי עבורה הוא 59 ק"ג, כלומר גם משקלה ההתחלתי של 63.5 קילוגרמים היה די מאוזן. הצניחה למשקל  של 52 ק"ג, מוגדרת כסוג של תת משקל על פי טבלאות התזונה. אף שהכוכבת נחשבת לאישה בעלת קימורים נשיים, בעיקר באזור הישבן, ייתכן שאלו הגיעו משולחן המנתחים הפלסטיים, ושהכוכבת הגזימה הפעם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר