הופתענו מהשפתונים השווים של MILUCCA

מותג הביוטי של הסופר פארם הצליח להרשים אותנו בסדרת שפתונים נוזליים, איכותיים וזולים • חדשות הטיפוח

השפתונים של MILUCCA // צילום: מוטי פישביין

השבוע הנסיינים שלנו התרשמו לטובה ממוצרים חדשים של מותג האיפור הזול MILUCCA. גם מייק אפ של Maybelline New York הצליח לעמוד בהבטחתו להחזיק לאורך יום שלם של עבודה והתרוצציות. בושם ותיק של אליזבת ארדן, קיבל חידוש שמיועד לאנשים ספציפיים. ובנוסף, קרם לפצעונים ומסכת ברונזה היו סבירים.    

שפתונים חדשים ומוצלחים של MILUCCA 

MILUCCA, מותג האיפור של רשת סופר פארם, השיק סדרת שפתונים נוזליים המעניקים כיסוי מלא במגוון צבעים. לכל גוון יש גרסת מאט למראה צבעוני ואטום, וגרסה מבריקה למראה שפתיים "רטובות" ומבריקות. 

הנסיינית ציינה שהיא אהבה מאוד את השפתון וכי מדובר בשילוב של גלוס וליפסטיק. המוצר נעים למריחה, מעניק צבע וברק, לא כבד ולא דליל מדי. יתרון נוסף הוא שלמוצר אין טעם והתחושה היא כאילו שמים שפתון מזין. 

השורה התחתונה: מוצר נהדר שעונה על כל הדרישות. יש לציין ששפתוני המותג השתפרו מאוד לאחר שאיכזבו אותנו בעבר. 

המחיר: 24.9 שקלים ברשת סופר פארם.

שפתונים של MILUCCA // צילום: מוטי פישביין

מייק אפ שלא נבהל מהקיץ מבית  Maybelline New York

מותג האיפור Maybelline New York, השיק מייק אפ חדש ועמיד בשם Super Stay Photo Ready 24H. לדברי היצרן, המייק אפ עמיד עד 24 שעות, ומגיע בפורמולה חדשנית ליצירת מראה עור חלק. המוצר מוצע ב 8 גוונים שונים.

הנסיינית ציינה כי מדובר במייק אפ נטול תחושה שמנונית,  ולכן מאוד נוח למי שסובלת מעור שמן ומבריק. לדבריה, המייק אפ העניק לה כיסוי טוב ובגימור מאט גמיש, ללא אפקט מסכה.  המוצר החזיק מעמד מהבוקר עד הערב וצלח את מדד הלחות והזיעה. 

השורה התחתונה: מייק אפ מאוד מוצלח והמחיר אטרקטיבי.  

מחיר: 55 שקלים ל 30 מ"ל. 

להשיג ברשת סופר פארם, המשביר , ורשתות השיווק.

Super Stay Photo Ready 24H של Maybelline New York // צילום: יח"צ

גרסה חדשה לבושם אייקוני של אליזבת ארדן 

מותג הטיפוח "אליזבת ארדן", משיק בושם חדש לנשים בשם My Fifth Avenue . למי שהשם מזכיר נשכחות, הבושם המקורי Fifth Avenue, הושק לפני שני עשורים והפך לסיפור הצלחה. כעת מושקת גרסה חדשה ומודרנית של הניחוח הפופולרי בעיצוב של בקבוק מלבני, בדומה לגרסה הישנה, אך קטום בצדדיו. הבושם, שמגיע בגרסת או דה פרפיום, מורכב משילוב של עלי סיגליות , פרח הלוטוס , יסמין ואירוס.

הנסיינית שלנו דיווחה שהניחוח הזכיר לה מעט את הבושם האייקוני, אך בגרסה יותר פרחונית ומתקתקה. 

השורה התחתונה: נוסטלגיה נחמדה, בעיקר לחובבות הניחוח הפרחוני דומיננטי.

מחיר: 219 שקלים ל 100 מ"ל. 

להשיג ברשתות הפארם.

My Fifth Avenue של אליזבת ארדן // צילום: יח"צ

קמדיס בסדרה לאקנה

חברת הדרמו–קוסמטיקה הבינלאומית, קמדיס, משיקה מחדש את סדרת  AC-Clear לטיפול באקנה. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים, קרם פנים טיפולי וקיט רב תכליתי המאגד את שלושת המוצרים גם יחד ליצירת שגרת טיפוח לטיפול בפצעונים ובתסמינים נוספים של עור שמן.  לדברי החברה, מדובר בטיפול מוכח קלינית להפחתת אקנה תוך 12 שעות.

בדקנו את כל הסדרה למשך שבועיים; הטיפול הנקודתי לפצעים היה דביק וקצת שורף. תרחיץ הפנים היה טוב אבל ממש שורף ומצריך זהירות. הקרם פנים נחמד, מתייבש מהר ועוזר לנטרל שומניות בפנים. נסיינית נוספת ציינה שהפנים שלה הרגישו רעננות יותר אחרי כל שימוש ונראה שהסדרה עזרה לעור הפנים שלה.

שורה תחתונה: הטיפול הנקודתי פחות טוב, התרחיץ וקרם הפנים היו יותר טובים ועזרו לנטרל שמנוניות.

מחיר: קיט רב תכליתי: 143 שקלים, תרחיץ פנים טיפולי: 45 שקלים, טיפול נקודתי בפצעונים: 55 שקלים, קרם פנים טיפולי: 59 שקלים. 

ניתן לרכוש דרך אתר קמדיס  ב-15% הנחה לתקופת ההשקה, ובחנויות נבחרות.

סדרה לאקנה של קמדיס // צילום: יח"צ

מסכת פנים לעור רענן של SR Cosmetics

חברת SR Cosmetics השיקה מסכת ברונזה חדשה המיועדת לשיפור מרקם העור והבהרתו.  המסכה מכילה מינרלים  שונים, סידן, וחומצה היאלורונית- פוליסכריד, לשיפור טקסטורת העור. לדברי היצרן המסכה מותאמת לכל סוגי העור ויוצרת מראה של עור קורן ובהיר לאורך זמן.

הנסיינית פעלה לפי ההוראות ומרחה פעמיים בשבוע על עור הפנים, הצוואר והמחשוף למשך 20 דקות . לדבריה, המסכה שיפרה את מרקם העור שהפך לרך ורענן יותר, אולם לא הבהירה אותו.

השורה התחתונה: מסכה יעילה לשיפור מרקם העור אך יקרה מדי.

מחיר: 420 שקל ל 200 מ"ל. 

להשיג אצל הקוסמטיקאיות. פרטים בדף הפייסבוק של החברה.

מסכת פנים של SR Cosmetics // צילום: יח"צ

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר