סלפי קטלני: תייר ננשך למוות על ידי היפופוטם איתו ניסה להצטלם

שני תיירים סינים התקרבו קצת יותר מדי להיפופוטם על שפת אגם באפריקה, בניסיון להשיג את הצילום המושלם • היונק זינק מהמים, ונשך אותם • אחד התיירים שננשך בחזהו מת מפצעיו • היפופוטמים הורגים למעלה מ-500 איש באפריקה מדי שנה

צילום אילוסטרציה: GettyImages

תייר סיני ננשך אתמול (שבת) למוות באגם נייבשה בקניה, אפריקה, לאחר שהתקרב יותר מדי להיפופוטם, איתו רצה להצטלם ב"סלפי".

 

התייר, צאנג מינג צ'ואנג, 66, ראה את ההיפופוטם על שפת האגם בשמורה בה טייל, וניגש אליו עם חבר נוסף במטרה להצטלם "סלפי" עם החיה. ההיפופוטם זינק מהמים, ונשך את שניהם. מינג צ'ואנג נפגע בעורקים מרכזיים בחזה ודימם למוות, עוד לפני הגיעו לבית החולים המקומי. חברו, וו פנג-טה, נפצע קל עד בינוני מהנשיכות.

 

לפי עדי ראייה, התיירים התקרבו מדי לחיה הגדולה בניסיון להשיג צילום טוב, ולא הצליחו להימלט ממנה כשזינקה עליהם מהמים. זהו מקרה המוות השישי שנגרם מתקיפת היפופוטמים באגם נייבשה מתחילת השנה. לפי המקומיים, מדובר בתוצאה של עליית מפלס המים באגם, והתקרבותם של בעלי החיים למלונות ולמחנות הנופש באזור. רשות חיות הבר של קניה מסרה שהיא פועלת לאיתור ההיפופוטם התוקף.

 

ההיפופוטם הוא היונק הקטלני ביותר לאדם בעולם: למעלה מ-500 איש מתים מדי שנה באפריקה מהתקפות היפופוטמים. למרות ממדיו הגדולים (היפופוטם בוגר יכול להגיע למשקל של כ-3 טונות) וחזותו העצלה, היפופוטם יכול לזנק ולרוץ במהירות של כ-40 קמ"ש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר