עצוב: סיבת מותה של "לואיס ליין" המקורית נחשפה

השחקנית מרגו קידר, שגילמה את לויס ליין לצדו של כריסטופר ריב המנוח בסדרת הסרטים המקורית של "סופרמן", נמצאה מתה בנסיבות מחשידות בביתה במאי האחרון בגיל 69 • כעת הוכרזה סיבת מותה הרשמית כהתאבדות ממנת יתר

צילום: AP // מרגו קידר וכריסטופר ריב ב"סופרמן"

לאחר חודשים של אי ודאות ושמועות, כעת שוחרר לציבור האישור הרשמי: השחקנית מרגו קידר, לואיס ליין המקורית מסדרת סרטי "סופרמן" המצליחה, מתה כתוצאה ממנת יתר של אלכוהול וסמים ומותה הוכרז באופן רשמי כהתאבדות.

בהצהרה המשותפת לתקשורת ששוחררה לציבור אתמול (ד'), משפחתה של קידר המנוחה וגורמים מטעם המכון הפתולוגי הפצירו במי שסובל מבעיות נפשיות, התמכרויות ומחשבות אובדניות, לקבל טיפול מציל חיים בזמן. 

קידר הקנדית החלה את דרכה במשחק בשנות השישים, וזכתה להכרה בזכות השתתפות בסרטים דוגמת "אחיות" של בריאן דה פאלמה ו"וולדו פפר הגדול" לצדו של רוברט רדפורד. את תפקיד חייה, אהובתו של סופרמן לואיס ליין, גילמה בשנת 1978, והמשיכה לככב בתפקיד זה גם בשלושת סרטי ההמשך של סדרת הסרטים המצליחה.


נאבקה במאניה דפרסיה קשה. מרגו קידר, 2000 // צילום: AP

לצד ההצלחה על המסך, חייה האישיים של קידר היו רצופי משברים והיא נאבקה במשך שנים במאניה דפרסיה קשה, שאף הקשתה עליה לתחזק קריירה יציבה. ב-1996 חוותה התמוטטות עצבים פומבית לאחר ארבעה ימי היעדרות, נעצרה על ידי הרשויות ואושפזה בכפייה. לאחר התדרדרות נוספת במצבה הנפשי, אף נותרה מחוסרת גג.

בשנים האחרונות נדמה היה כי הצליחה להשתקם במעט, הפכה לאקטיביסטית פוליטית ואף הפציעה בתפקידי אורח בסדרות דוגמת "סמולוויל", "אחים ואחיות" ו"ישנן בנות".

"בשלב הזה לא ימסרו פרטים נוספים", נאמר בהודעה לתקשורת, "משפחתה מבקשת לכבד את פרטיותה".

 • מרגיז: פייסבוק מסירה קליפים ישראליים

 • נסבל בקושי: שלוש מסקנות על "גומיגם"

 • לראשונה מזה 9 חודשים: עומר אדם בחוץ

 • הסלבס שכבר אורזים ל"הישרדות VIP"

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של "ישראל היום"

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר