מוש

דיווחים: הוצא צו הסגרה נגד אסי מוש

מוש חשוד בכך שארגן מסיבות מין עם קטינות בקולומביה • מאז שגורש מהמדינה לישראל הוא עזב את הארץ, ודווח כי נראה במספר מדינות במרכז אמריקה ובאירופה

אסי מוש (44), ישראלי המתגורר בקולומביה בשנים האחרונות גורש לפני קצת פחות משנה מהמדינה. מאז יצא מקולומביה, מיקומו המדויק של הישראלי לא ידוע. שמו של מוש נקשר למספר פרשיות, ביניהן ארגון של מסיבות מין עם קטינים.

מאז גירושו עלו מספר דיווחים על כך שהוא נראה במרכז אמריקה ובמספר מדינות באירופה. בשיחה עם עורך דינו בשבוע שעבר הוא סיפר כי מוש לא נמצא בישראל.

היום, דווח בקולומביה כי לאחר שבשבוע שעבר נעצרו 18 חשודים בחשד לעבירות מין, וביניהם שני ישראלים, הוצא צו הסגרה נגד הישראלי השלישי, אסי מוש.

 

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

בשבוע שעבר הצו שהוצא נגדו היה צו כחול שמשמעותו היא איסוף מידע על מוש. כעת, דורשים בממשלת קולומביה להסגיר הישראלי.

עורך דינו של מוש איתן און התייחס לצו: "עורך דין מקומי מטפל מולי בעניין הזה, זה די חדש לנו ואנחנו בוחנים את האפשרויות ובודקים את הנושא. במידה ויהיו התפתחויות, נעדכן. כרגע אנחנו בשלב בחינת הדברים".

על פי דיווחים בקולומביה, מוש היה חלק בלתי נפרד מארגון מסיבות סקס בהן היו מעורבים קטינים. מי שנחשבת לדמות מפתח בפרשה החמורה היא "המאדאם" ליליאנה קמפוס שעל פי החשדות, תפקידה היה לגייס את הקטינים והקטינות למסיבות הסקס.

"המדאם" נתפסה על ידי המשטרה:

נכון לעכשיו, לא ברור האם מוש נמצא במדינה המחויבת לבקשת ההסגרה של ממשלת קולומביה, עובדה שיכולה להכריע את עתידו של הישראלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו