הפוליטיקאי העירום שמסעיר את הולנד

תיירי בודה (35), מייסד ומנהיג מפלגת הימין, צילם עצמו בעירום משתזף על שפת בריכה • לפי סקרים מפלגתו עשויה לנצח בבחירות הבאות

תיירי בודה // צילום: מתוך הפייסבוק // מבקריו של בודה: "צורך אובססיבי במשיכת תשומת לב" // צילום: מתוך הפייסבוק

פוליטיקאי הולנדי, ימני צעיר ומבטיח, משגע את המדינה המערב-אירופית לאחר שצילם את עצמו בעירום ופרסם את התמונה בחשבון האינסטגרם שלו.

תיירי בודה, מייסד ומנהיג מפלגת הימין החדשה "פורום לדמוקרטיה", יצא לחופשת קיץ והעז לפרסם ממקום חופשתו צילום שלו שבו הוא נראה בעירום מלא, משתזף על שפת בריכה המשקיפה על ים. השיתוף המאוד לא שגרתי, שזכה מיד לאלפי לייקים, הפך לשיחת היום בהולנד, כשיש גם המביעים ביקורת אירונית על "הצורך האובססיבי" של בודה במשיכת תשומת לב.

Release & reload! #summer

A post shared by Thierry Baudet | FVD (@thierry_baudet) on

Jul 30, 2018 at 11:21am PDT

בודה (35), בן למשפחה שמוצאה מצרפת ואינדונזיה, משפטן והיסטוריון בהשכלתו, הקים את מפלגת "פורום" לפני כשנתיים והצליח לזכות בשני מושבים בבחירות שהתקיימו לפני שנה. לפי הסקרים האחרונים מפלגתו עשויה לנצח בבחירות הבאות לפרלמנט לאחר שעקפה את "המפלגה לחופש" של חירט וילדרס.

גישתו הלא שגרתית של הפוליטיקאי הצעיר זיכתה אף את כניסתו לפרלמנט בליווי תקשורתי מיוחד: בודה, איש רוח ומוזיקה, הכניס למשרדו פסנתר עליו הוא מנגן מדי פעם. זו הייתה פעם ראשונה שכלי נגינה הוצב במשרדו של חבר פרלמנט הולנדי. בודה הוא שמרני בעמדותיו, ביקורתי כלפי האיחוד האירופי ומתנגד לרב-תרבותיות.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר