החילוץ בתאילנד: הסרט בדרך

חברת Pure Flix תפיק סרט הוליוודי על מבצע חילוץ הנערים מהמערה המוצפת • "המטרה היא לחלוק כבוד לכל מי שהיה מעורב"

צילום: רויטרס // החילוץ בתאילנד

מבצע החילוץ של 12 הנערים מהמערה המוצפת בצפון תאילנד, שמשך את תשומת לבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם בשבועות האחרונים, יעמוד במרכז סרט הוליוודי חדש – כך מדווח ה"הוליווד ריפורטר". את הסרט תפיק חברת Pure Flix, שאחראית בעיקר לדרמות בעלות גוון נוצרי, כמו סדרת "God's Not Dead".

מנכ"ל Pure Flix, מייקל סקוט, ששוהה בתאילנד בימים האחרונים ושעקב מקרוב אחר המבצע, סיפר ל"הוליווד ריפורטר" כי הספיק לשוחח עם חלק מהצוללנים שהשתתפו בחילוץ הנועז, כמו גם עם בני המשפחה של הנערים הלכודים (הנערים עצמם עדיין נמצאים בבידוד ותחת השגחה רפואית).

"זה לא יהיה סתם סרט", אמר, "המטרה היא לחלוק כבוד לכל מי שהיה מעורב, כולל החייל שנהרג במהלך החילוץ. זה היה מבצע קבוצתי שכלל בריטים, אוסטרלים, אמריקנים ותאילנדים, והצוללנים סיפרו לנו סיפורים מדהימים. הראות היתה נוראית, הם נלחמו בזרמים חזקים, וכל נער למעשה חולץ בידי שני צוללנים. כולם עשו מאמץ אדיר".

עוד הוסיף סקוט כי הסרט לא בהכרח יהיה "נוצרי", אך הוא כן יהיה מעורר השראה, וכי סביר להניח שייצא לאקרנים דרך זרוע ההפצה הפחות נישתית של החברה (שתפיץ גם את הרימייק של גרטה גרוויג ל"נשים קטנות"). תקציב הסרט ינוע בין 30 ל-60 מיליון דולר.

זו כמובן אינה הפעם הראשונה שהוליווד ממהרת להפיק סרט בהתבסס על מבצע חילוץ דרמטי שלוכד את תשומת לבו של העולם. ב-2010, יצא הסרט "33 כנגד כל הסיכויים" בכיכובו של אנטוניו בנדראס, שהביא את סיפורם של 33 הכורים שנלכדו במכרה בצ'ילה למשך יותר מחודשיים, אך גם המבקרים וגם הקהל נותרו אדישים לסרט.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר