הספריי שמגן על השיער מהשמש

קרני השמש גורמות לנו כל קיץ לנזק בלתי הפיך לשיער, ספריי חדש מבטיח הגנה מפני כל אלה. חדשות הטיפוח

הספריי שיגן על השיער שלך // צילום: יח"צ חו"ל

נשים רבות מכירות את תופעת התייבשות השיער בקיץ. לתופעה זו תורמים גם מכשירי הייבוש השונים לשיער. ספריי חדש של המותג amika  מנסה לשפר את נראות השיער כתוצאה מנזקים אלה . הספריי החדש מגן מפני חדירת לחות, חום וחשמל סטטי ומבטיח להותיר אותו  חלק, רך ולא מקורזל למשך 24 שעות ויותר.

לנסיינית שבדקה את המוצר היו לא מעט תובנות על המוצר. עוד בדקנו השבוע: בושם יוניסקס של המותג האלגנטי הרמס, בודי מיסט של חברת סקארה ב-10 שקלים ועוד.

ספריי להגנת עיצוב השיער מפני נזקי הקיץ

לדברי החברה, הספריי החדש של אמיקה יוצר הגנה חזקה לשיער מפני חדירת לחות, חום, חשמל סטטי ונזקי היום יום. לאחר השימוש השיער נותר חלק, רך ולא מקורזל למשך 24 שעות ויותר.

הנוסחה מכילה את דובדבן האובליפיחה, המזין את השיער בוויטמינים ומינרלים ועשיר בנוגדי חמצון להגנה מפני רדיקלים חופשיים ומפני שינוי צבע השיער. הספריי מכיל מסנני קרינת UV ושכבה קלת משקל של הגנה תרמית בעמידות גבוהה עד לטמפרטורה של 230 מעלות.

המוצר מתאים לשיער צבוע ולשיער שעבר החלקה. השימוש במוצר הוא בעזרת ריסוס על שיער לח לפני עבודה עם מייבש שיער, או על שיער יבש לפני תחילת תהליך העיצוב במחליק או מסלסל.

ניסינו: הנסיינית השתמשה בספריי אחרי חפיפה ועל שיער רטוב. כשהיא ייבשה את השיער הוא היה מאד רך, נעים ונראה מלא ברק. לעומת זאת, היא התעוררה בבוקר עם שיער יבש מאד. מכאן שהמוצר אכן נותן את הפתרון שהוא אמור לספק - להגן על השיער לפני ייבוש בחום אך לאחר מכן השיער נותר יבש.

שורה תחתונה: הגנה מעולה על השיער, אבל עדיף לחפוף יום אחרי.

מחיר: 45 שקלים ל-42 מ"ל, 90 שקלים ל-222 מ"ל. להשיג ב-loveamika.co.il  ואצל המשווקים המורשים.

 

מסכת בד דיטוקס

מסכת דיטוקס לניקוי רעלים // צילום: אלון גנון

חברת הקוסמטיקה מאג'ירי MAGIRAY השיקה מסכת בד DETOX, המבצעת לדברי החברה ניקוי יסודי של תאי העור באמצעות רכיבים טבעיים עוצמתיים כמו במבוק ופחם. המסכה מכילה גם ג'ל פעיל המאגד שמנים ,מיצוי צמחי מרפא ומרכיבי לחות. המסכה מתאימה לכל סוגי העור, במיוחד לעור רגיש, ומסייעת בהפחתת אדמומיות כרונית, הפחתת נגעים בעור כדוגמת אקנה וסבוריאה ותורמת לתחושת מתיחה קלה. 

ניסינו: המסכה מגיעה באריזה אישית, צבעה שחור והיא ספוגה בתמיסה ג'לית. היא גמישה מאד, נוחה להתאמה לפנים ומשאירה מרווחים נוחים לעיניים, אף ופה. עם זאת, היא אינה מכסה את שולי הפנים בחלק התחתון ובעיקר בצידי הפנים, הרגשנו שחסר עוד חצי סנטימסטר בד . לאחר המתנה של 20 דקות התבקשנו להסירה, שטפנו וקיבלנו עור רענן יותר.

שורה תחתונה: מתאימה לשגרה שבועית וסטנדרטית של ניקוי הפנים.

מחיר: 30 שקל למסכה חד פעמית, להשיג במכוני הטיפוח ואצל קוסמטיקאיות מורשות באתר החברה. www.magiray.info

בושם  יוניסקס 

מותג HERMES השיק בושם חדש בשם Eau de Citron Noir. הבושם פותח על ידי כריסטין נאז'ל, הבשמית של המותג, והוא מצטרף לסדרת בשמי הקולון של בית היוקרה הצרפתי. הבושם מתאפיין ברעננות קיצית וניחוח פירותי עמוק של הדרים בשילוב ניחוח עצי. 

ניסינו: ניחוח חזק ודומיננטי שנותר על הגוף זמן רב. אומנם הניחוח הוא יוניסקס , אבל לטעמינו הוא מתאים יותר לגברים או לנשים שאוהבות ניחוחות חזקים מעט. 

שורה תחתונה: מתאים לאירועי ערב 

מחיר: 460 שקלים, תכולה 100 מ"ל, להשיג ברשת אפריל

 

קרם גוף L'OCCITANE

L'OCCITANE משיקה באלם שקד לגוף // צילום: יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח L'OCCITANE השיק באלם לגוף במרקם עשיר המשלב שמן שקדים. 

ניסינו: מדובר בניחוח נעים ומרגיע. הקרם נמרח בקלות, הוא נספג מהר בעור ללא תחושה דביקה. התוצאה היא עור רך שמפנק את כפות הרגליים בסוף היום. פחות אהבנו שהמוצר מגיע בפחית עגולה שחושפת את כל תכולת הקרם, לטעמינו שפופרת נוחה יותר לשימוש ומונעת את החשיפה של הקרם כולו למגע האוויר הפתוח. 

שורה תחתונה: קרם מעולה לטיפוח העור בקיץ מכף רגל ועד ראש.

מחיר: 139 שקלים, תכולה 100 מ"ל. להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

קרם לילה של דרמלוג'יקה

צילום: יח"צ

מותג הדרמו- קוסמטי "דרמלוג'יקה" השיק קרם לילה חדש בשם: Sound Sleep Cocoon, לשימוש בלילה לפני השינה, המתאים לכל הגילאים ולכל סוגי העור. הקרם מבוסס על רכיבים פעילים כמו תמצית קליפת עץ משי פרסי להפחתת סימני עייפות ורפיון בעור בשילוב תמציות שמנים ארומטיים. לדברי החברה, המוצר מסייע בהפחתת סימני עייפות ומסייע למראה בריא של העור בבוקר.

ניסינו: הקרם במרקם ג'ל קליל ונעים למריחה. לאחר שימוש של שלושה שבועות העור נראה רענן ורך יותר, אך לא ניכר שינוי מהותי הכולל הבהרה כפי שהובטח.

שורה תחתונה: נחמד אך לא זול.

מחיר: 474 שקלים, 50 מ"ל. להשיג במכוני קוסמטיקה וספא נבחרים וקוסמטיקאיות פרטיות. לבירור נקודת מכירה:

 0732-10-20-30. באתר: www.dermalogica.co.il

 

בודי מיסט של חברת סקארה

חברת SACARA משיקה סדרת מי גוף מבושמים בניחוחות קיץ לתחושת מקלחת מרעננת באמצע היום. התרסיס נוח לנשיאה בתיק ואידאלי, לפי החברה, להתרעננות לאחר חדר כושר או יום עבודה ארוך. התרסיס משתלב עם קרם או תחליב גוף. ניתן להתיז את הספריי על כל אזורי הגוף או פשוט להתיז באוויר.

ניסינו: אנחנו לא דוגלים במקלחת "על יבש" אבל מדובר במוצר חביב. בהתחלה יש תחושה של דביקות אך הוא נספג ולאחר מכן הוא נעים על העור. ניסינו את בודי מיסט מאסק, הריח עדין וחביב.

שורה תחתונה: לחובבי הז'אנר, המחיר אטרקטיבי.

מחיר: 9.9 שקלים ל-125 מ"ל, ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר