נחשף: החשד המלא נגד יובל המבולבל

בכתב אישום נגד האדם החשוד במכירת סמים נחשף כי כוכב הילדים רכש סמים בעשר הזדמנויות שונות ובאתרים שונים באזור תל אביב

יובל המבולבל, צילום: עמי שומן

ההסתבכות של יובל המבולבל: כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד מאור עלל, החשוד בהפצת סמים מסוג קוקאין בכל הארץ, כשבין הלקוחות של הרשת נמצא כוכב הילדים יובל המבולבל (יובל שם טוב).

 

צילום: שמואל בוכריס

בכתב האישום נטען כי השניים ביצעו ביצעו לא פחות מעשר עסקאות במהלך השנה האחרונה, במסגרתן, כך נטען, רכש כוכב הילדים סמים מסוג קוקאין בסכום של כ-12 אלף שקלים. השניים היו נוהגים לבצע את העסקאות בשעות הלילה במקומות שונים. כך לדוגמה נטען כי בלילה שבין ה-12/4/2018 ל-13/4/2018 רכש כוכב הילדים 3 גרם קוקאין בסכום של כ-3,600 שקלים בקניון עזריאלי.

 

במקרה האחרון המצוין בכתב האישום, ב-3 ביוני, נטען כי השניים ביצעו עסקה בשווי 2,000 שקלים, ברמת גן. הכוכב צפוי לשמש כאחד מעדי התביעה במשפט. הפרשה החלה לפני כשבועיים, אז פשטה המשטרה על דירה ברחוב קרליבך בתל אביב ועצרה שלושה חשודים, ביניהם אח ואחות. מעצרו של חשוד אחד הוארך ואילו שני החשודים האחרים שוחררו בתנאים מגבילים. בדירה נתפסו סמים מסוג חשיש וקוקאין וכן טלפונים סלולריים שעל פי החשד שימשו את החשודים לצורך הסחר בסמים.

מתוך כתב האישום

חקירת המשטרה הצביעה על מאור עלל, תושב ת"א בן 27, כמי שמנהל את רשת הפצת הסמים, כשאת ההזמנות מבצעים באמצעות הטלפון ואת הסמים העביר ללקוחות באמצעות מספר בלדרים.

מדובר בעשרות עסקאות סמים לקונים בכל הארץ ומדובר בסמים מסוג קוקאין באיכות גבוהה ובמחיר של כ- 2000 ש"ח לגרם. במהלך חקירת המשטרה, הצליחו החוקרים לפרוץ את הטלפון של עלל, ובזיכרון של הסלולרי איתרו עשרות חשודים שזומנו לחקירה. בין החשודים שנחקרו היו גם כאמור כוכב הילדים, עורכי דין ודוגמנית. הנחקרים ביצעו מספר רב של רכישות במספר הזדמנויות.

ממשרדו של יובל שם טוב נמסר כי "בשבוע שעבר נקרא יובל לתשאול בסוגייה הקשורה באדם אחר, ואף בחר להגיע לתשאול ללא ליווי משפטי. יובל שיתף פעולה באופן מלא ולאחר מכן שב לשגרת יומו ועבודתו". 

עורכי דינו של שם טוב, ינון היימן, רונן חליוה ואביעד חייט מסרו "כי כבר כעת, בשלב מוקדם זה, ניתן לקבוע כי מדובר באירוע מינורי וכי נהיר לכל שאם לא היה מדובר באדם מפורסם המקרה לא היה מגיע כלל למחוזות שהגיע. אנו סמוכים ובטוחים כי מר שם טוב נקלע לפרשיה לא לו".

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר