תיעוד: קטטה על שפת הבריכה באילת

אורחי מלון קראון פלאזה באילת התקוטטו והשליכו אחד על השני כיסאות וחפצים נוספים • שניים מהמעורבים נעצרו, שלושה עוכבו לחקירה

העיר אילת שוב עולה לכותרת בעקבות סרטון המתעד אלימות קשה בבריכת בית מלון.

 

בסרטון, שצולם מאחד החדרים בקומות הגבוהות במלון קראון פלאזה, נראית חבורת נופשים שמתקוטטים, זורקים באוויר כיסאות, שולחנות פלסטיק וחפצים אחרים. הסיבה להצתת האלימות טרם ידועה.

צוות האבטחה של המלון נראה אף הוא מתועד בסרטון ומנסה לעצור את המהומה. 

המשטרה עצרה שניים מהמעורבים בתקרית, ושלושה נוספים עוכבו לחקירה.

מדובר במקרה שני תוך מספר ימים, בסוף השבוע האחרון תועדו אורחי מלון בנתניה כשהם זורקים כיסאות פלסטיק אחד על השני, צועקים ומקללים זה את זה.

מחקירה ראשונית עלה כי התקרית האלימה החלה בוויכוח בין שני גברים שהגיעו לבריכה - והתעמתו מי מהם יישב על אחד מכסאות הפלסטיק שהיו במקום.

גורם בענף המלונאות באילת אמר ל"ישראל היום" כי מדובר בתופעה שקורית לפחות פעם בשבוע. "זה דבר שבשגרה. האורחים שלנו, בעיקר הישראלים, מרגישים לגמרי משוחררים ונותנים דרור לפה שלהם. הרבה פעמים זה נגמר באלימות. זה בדרך כלל מגיע למשטרה, רק שמישהו מצליח לצלם סרטון ומפיץ אותו, או שזה מסתיים ממש בפציעה שדורשת טיפול רפואי".

יצוין, כי בחודש אפריל השנה תועדה קטטה אלימה בה היו מעורבים נשים וגברים, במהלכה הוכה מציל בבריכה במלון. המציל הוצא לחופשת מחלה לאחר שנפצע.

גורמים במשטרה מסרו כי בקרוב תתחיל לעבוד באילת יחידת יס"מ (יחידת סיור מיוחדת) שחלק מעבודתה השגרתית יהיה התערבות וטיפול בקטטה המונית כמו אלו שמתרחשות בבתי המלון באילת מידי קיץ. היחידה, שתהיה מורכבת מעשרות שוטרים, מתאמנים בימים אלו באילת. בשעות הבוקר ייבדקו סרטי האבטחה של בית המלון ויתוחקרו עדים נוספים שהיו בבריכה.

תגובת המלון

"זהו מקרה אלימות שני, השבוע, במלונות בישראל. מדובר בתופעה חמורה שיש להוקיע ולמגר. גם במקרה זה צוות המלון פעל על מנת להשתלט על האורחים שהשתתפו בקטטה וניידות המשטרה הגיעו תוך דקות ספורות וסיימו את האירוע במהרה. אנו רואים זאת בחומרה ומצרים על המקרה וכן על אי הנוחות ליתר אורחי המלון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר