כבר לא. תצוגות האופנה של ביוטי סיטי // צילום: קוקו

למה סופר-פארם ביטלה את ה'ביוטי סיטי'?

לאחר 11 שנים, הודיעה החברה הבוקר כי אירוע הביוטי סיטי לא יתקיים במתכונת הרגילה • הזדמנות להשתתף בכל הארץ

מידי קיץ בתקופה הנוכחית, סופר-פארם נהגה להרים אירוע ביוטי גדול בשם 'ביוטי סיטי' בגני התערוכה בתל אביב. אולם לאחר 11 שנים, הודיעה החברה הבוקר (ראשון) כי אירוע הביוטי סיטי לא יתקיים במתכונת הרגילה. 

'הביוטי סיטי' משך אליו במשך שלושה ימים עשרות אלפי נשים ונערות, ושילב בתוכו חווית קנייה ייחודית ותכנים מרתקים של הרצאות ופאנלים. כמו גם במה מרכזית שעליה התקיימו תצוגות אופנה גדולות. השנה, סופר - פארם משנה את הקונספט ובהשקעה של 5 מיליון שקלים בשיתוף פעולה עם קניוני עזריאלי, יוצאת בסדרת אירועים חדשים תחת הכותרת: Top Beauty avenue''.

מדובר במתחמי איפור וטיפוח בשישה קניונים, קניון אילון ברמת גן, הנגב, עזריאלי תל אביב, קניון ירושלים, ראשונים  בראשון לציון וקניון גבעתיים, שלצד המוצרים והחידושים של מותגי היופי שיוצעו למכירה, בכל יום יתארחו במתחמים אנשי מקצוע מובילים מתחומי האיפור, גבות ושיער.

המומחים יעניקו הדרכות וטיפים לקהל הלקוחות במגוון נושאי ביוטי. ביניהם: שלי גפני מאפרת סופר-פארם, יאנה פרוביז ומורן טרסוב, מאפרות ויוטיבריות מובילות, עידו רפאל, דורית גבות, קרן שחם ועוד.

המתחמים יוקמו החל מה-3 ביוני בקניון אילון למשך שבוע ולאחר מכן יעברו לקניונים נוספים ברחבי הארץ עד ה- 13 ביולי.

מתחמים חדשים בקניונים // צילום: יהושוע יוסף

האם מדובר בניסיון לצמצם את העלויות הגבוהות שהיו מידי שנה לביוטי סיטי לאחר שלא גילו בו עניין? גלי ברגר, מנהלת התוכן וחברת הנהלה של סופר- פארם, אומרת: "לא מדובר בניסיון לחסוך בעלויות או בצמצום ההשקעה. השנה החלטנו להביא חוויה אחרת לנשים שיקבלו את החוויה קרוב לביתם. הבילוי של הביוטי סיטי הצריך נסיעה עד תל אביב ולא כל הנשים יכלו ליהנות מזה". 

לדברים מצטרף עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם, שמבהיר: "Top Beauty avenue" הוא בראש ובראשונה אירוע חוויתי שנולד מתוך הרצון להגיע לקהל לקוחות רחב יותר ברחבי הארץ, והחיבור עם קניוני עזריאלי מאפשר לעשרות אלפי מבקרי הקניונים ליהנות מהמתחמים ולפגוש את מותגי הקוסמטיקה בדרך שונה".

על ביטול התצוגות אופנה שהתלוו לביוטי סיטי מציינת ברגר:" התצוגות אופנה בביוטי סיטי לא היו העיקר. היתה חשיבה איך מביאים את התצוגות המפוארות והגדולות שהיו לתוך המתחמים, אולם לוגיסטית לא היה ניתן לעשות זאת בצורה מכובדת וראויה והחלטנו שהכי נכון להישאר עם הקונספט של הביוטי". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו