הכירו את הצעיר המנותח והמקועקע ביותר בעולם

לכל אחד מאיתנו יש תחביבים מוזרים, אך איתן ברמבל האוסטרלי הפך אותו לשיגעון ביזארי של ממש • הנער בן ה-21 עבר עשרות ניתוחים ועשה מאות קעקועים ופירסינג • מבחינתו, זו רק ההתחלה

צילום: אינסטגרם // איתן ברימבל וחלק קטן מהקעקועים והפירסינגים שלו

אם אתם מחפשים לעצמכם תחביב בולט, כזה שבאמת יגרום לאנשים לעצור לידכם ברחוב או לדבר עליכם ברשתות החברתיות, כדאי לכם להכיר את איתן ברמבל, בן 21, תושב ניו סאות' ויילס שבאוסטרליה. 

לאיתן יש תחביב, שהמילה "ביזארי" כבר קטנה עליו. מאז גיל 11 עבר איתן 40 ניתוחים לשינוי חלקים בגופו וכן עטה על עצמו 150 כתובות קעקע כולל קעקוע על גלגלי העין עצמם. ברמבל עצמו משוכנע שהוא נחשב כיום לאיש הכי מנותח ומקועקע בעולם וכי מגיע לו מקום בספר השיאים של גינס. 

את השגעון יוצא הדופן הזה החל איתן כילד צעיר כשלבקשתו עבר ניתוח למתיחת אוזניו. אחר כך הוא הוסיף לאוזניים עיצוב של שבט פולינזי ומאז בעצם הוא לא מפסיק לשנות ולטפל בגופו עד שכיום הוא בעצמו מודה ש-"מסתכלים עליי מוזר ברחוב". 

עוד בשווה קליק:אי משלכם במקום דירה? עכשיו זה אפשריכבר ביקרתם בנהר השוקולד של ורשה?

המוזרות של איתן כל כך מופגנת ומובחנת והוא מספר כי "אין יום שבו לא עוצרים אותי אנשים ובעיקר נשים ברחוב ושואלים אותי על המראה שלי, על השינויים שעשיתי וכמובן מדוע גרמתי לעצמי את כלל התהליכים האלו". 

ובכן, גם אתם הקוראים בטח שואלים את עצמכם את השאלה הזאת, והתשובה מסתכמת במילה אובססיה.  ברמבל מודה שיש לו אובססיה לניתוחים ובשמונה השנים האחרונות מאז שהחל לעבוד בסטודיו לקעקועים, הוא התמכר גם לזה. 

במסגרת זו הוא גם שם על עצמו איפור מתאים ומצייר ציורים שונים על ציפורניו. כן הוא עבר הליך ניתוחי בלשון וניקוב של האף עד כדי חציית הנחיריים ואף ניתוח לעיצוב הבטן שלו מחדש. כל אלו במסגרת האובססיה שלו לשינויים. 

מתקעקע בפעם המי יודע כמה // אינסטגרם

כיום, כשהוא בן 21 בלבד, הפך איתן לדמות מוכרת בכל יבשת אוסטרליה ואף מחוצה לה, ויש לו 65 אלף עוקבים בפייסבוק ובטוויטר שמהווים קהל אוהד ומעודד לתהליכים המשונים שהוא מבצע. כמו כן כלי התקשורת השונים מראיינים אותו ללא הפסקה ומתייחסים אליו ולמראה הביזארי שלו. 

כשהוא נשאל מה גורם לו לבצע את כלל התהליכים האלו הוא משיב: "ולמה אנשים צובעים את השיער או עושים ניתוחים פלסטיים? לכל אדם יש סוג של שאיפה וחלום איך הוא רוצה לראות את עצמו ומבחינתי המוצר הסופי של המראה שלי שווה את 100 אחוז מהייסורים שאני עובר בדרך אל היעד". 

בהקשר לכך הוא מספר כי הניתוח הכי קשה שעבר היה פיצול הלשון שלו, מעשה כירורגי כואב מאד שאחריו הוא לא היה מסוגל לאכול או לשתות במשך חמישה ימים. "הרגשתי שאני קרוב למות בימים האלו". בכל הנוגע לקעקוע הכי מפחיד שעבר מודה איתן שהקעקוע על גלגלי העין היה הכי מפחיד כי היה בו סיכוי לעיוורון. למרות זאת הוא הוא לא מתחרט על כלל התהליכים שעבר וגאה בהם עד היום.

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר